Είδηση σχετικά με τον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας έδωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την ανακοίνωση του Κωνσταντίνου Τασούλα ως υποψήφιου. Συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός πρότεινε η θητεία του ΠτΔ να είναι μία και να διαρκεί 6 χρόνια.
«Πρόκειται για θέση που θα εισηγηθούμε στη Βουλή κατά την επικείμενη συνταγματική αναθεώρηση» ανέφερε. «Με δεδομένη, μάλιστα, την ενοποιητική αποστολή που έχει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, πιστεύω ότι θα έπρεπε να ψηφίζεται για μία και μόνη 6ετή θητεία». Σύμπληρωσε δε ότι: «Έτσι, η συζήτηση για ανανέωση της παραμονής του στο αξίωμα δεν θα άνοιγε, κάθε τόσο, τον χορό των αντιπαραθέσεων. Και ο θεσμός θα έμενε μακριά από τις κομματικές σκοπιμότητες. Πρόκειται για θέση που θα εισηγηθούμε στη Βουλή κατά την επικείμενη συνταγματική αναθεώρηση».
