Το τι έγινε χθες στα social media αμέσως μετά τις ανακοινώσεις του Άδωνη Γεωργιάδη για το εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού» δεν περιγράφεται.
Ο κακός χαμός!
Το γέλιο που έπεσε ήταν άνευ προηγουμένου, καθώς, ο Έλληνας «ξεδίπλωσε» και πάλι το απεριόριστο χιούμορ του.
Αυτό που κυριάρχησε ήταν ότι έγινε δημόσιο «μπούλινγκ» στους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα, καθώς ο αρμόδιος υπουργός δεν τα συμπεριέλαβε στο εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού».
Αντίθετα, συμπεριλήφθηκαν τα «ξαδελφάκια» τους, το τσουρέκι, την βασιλόπιτα και την σοκολάτα.
Πέρα, όμως, από την χιουμοριστική πλευρά του όλου θέματος, υπάρχει και η σοβαρή πτυχή του.
Στις πολύ δύσκολες ημέρες που διανύουμε, που χιλιάδες νοικοκυριά τα βγάζουν πέρα με μεγάλη δυσκολία, η προαναφερθείσα απόφαση μπορεί να δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα σε πολλές οικογένειες.
Και αυτό, διότι οι κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα κοστίζουν πάνω από 12 ευρώ το κιλό. Επομένως, είναι μια ακριβή επιλογή!
Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, δικαιολόγησε την συγκεκριμένη απόφαση υπογραμμίζοντας ότι «είχε γίνει μεγάλη συζήτηση για το να θα περιλάβουμε κουραμπιέδες και μελομακάρονα. Με δική μου απόφαση δεν θα τα συμπεριλάβουμε για να μην έχουμε αθέμιτο ανταγωνισμό με ζαχαροπλαστεία και φούρνους».
Το GOV NEWS έκανε μια μικρή έρευνα και συνομίλησε με παράγοντες της αγοράς και ιδιοκτήτες ζαχαροπλαστείων και φούρνων.
Αυτό που προέκυψε από την συζήτηση, ήταν ότι καλώς ο υπουργός δεν τα συμπεριέλαβε στο εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού», αλλά θα μπορούσε να γίνει μια διαφορετική προσέγγιση του όλου θέματος από την πλευρά του υπουργείου, ώστε να «πέσουν» κάπως οι τιμές.
Όπως μας είπαν, θα μπορούσε το υπουργείο Ανάπτυξης να καλέσει για συζήτηση μονάχα τους ιδιοκτήτες των ζαχαροπλαστείων και των φούρνων και από κοινού να προσπαθούσαν να βρουν την «χρυσή τομή» για να μειωθεί το κόστος στους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα.
«Έστω, να υπάρξουν συγκεκριμένες ημέρες με ειδικές προσφορές, ώστε όλες οι οικογένειες να γευτούν τα Χριστουγεννιάτικα γλυκά», είπε στο GOV NEWS ένας ιδιοκτήτης μεγάλης αλυσίδας φούρνων της Αθήνας.
Όπως τονίζουν παράγοντες της αγοράς, δεν είναι αργά ακόμη και τώρα να γίνει κάποια κίνηση από το αρμόδιο υπουργείο, προκειμένου να υπάρξει συνεννόηση μεταξύ των ζαχαροπλαστείων και των φούρνων για να «πέσουν» οι τιμές.
Πάντως, το γεγονός πως υπήρξε εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού», με βασικά προϊόντα των εορτών, σχολιάστηκε θετικά, καθώς η οποιαδήποτε μείωσε στις τιμές των προϊόντων είναι καλοδεχούμενη από το σύνολο των πολιτών, αυτόν τον πολύ δύσκολο χειμώνα.
Και εις άλλα με υγεία!
