Σήμερα, λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης υποδέχθηκε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο στο Μέγαρο Μαξίμου. Η συνάντηση έλαβε χώρα σε μια περίοδο ιδιαίτερης θλίψης, καθώς οι δύο άνδρες αναφέρθηκαν στην απώλεια του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας, Αναστάσιου, τονίζοντας τη σημαντική του συμβολή στην Ορθοδοξία και το έργο του στην Αλβανία. Επιβεβαιώθηκε επίσης πως θα παραστούν μαζί στα Τίρανα για να τιμήσουν τον Μακαριότατο.
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του για την υποστήριξη και το πένθος που μοιράζεται η Εκκλησία, είπε ότι η συνάντηση αποσκοπεί στην ανάπτυξη σημαντικών θεμάτων που αφορούν την κοινωνία.
Αξιοσημείωτη είναι η πρόταση του Αρχιεπισκόπου σχετικά με την εκκλησιαστική περιουσία. Σκοπός της είναι η αξιοποίηση των εκτάσεων που ανήκουν στην Εκκλησία, προκειμένου να κατασκευαστούν κοινωνικές κατοικίες και φοιτητικές εστίες, καθώς το στεγαστικό πρόβλημα αναδεικνύεται ως καίριο ζήτημα, ιδιαίτερα για νέα ζευγάρια και φοιτητές.
Ο Αρχιεπίσκοπος φέρνει μια ισχυρή πρόταση που θα μπορούσε να λειτουργήσει ως βάση για μια νέα συνεργασία μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας. Επισημαίνεται ότι οι ενοίκοι των νέων κατοικιών θα μπορούσαν να επωφελούνται από συμβολικά ενοίκια, βελτιώνοντας έτσι την πρόσβαση σε στέγαση για τους οικονομικά ασθενέστερους συμπολίτες μας.
Αυτό δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται προσπάθεια συνεργασίας για την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας. Στο παρελθόν, έχουν υπογραφεί συμφωνίες με προηγούμενες κυβερνήσεις που δεν υλοποιήθηκαν.
Ένα ακόμη σημείο ενδιαφέροντος είναι η κατ’ αρχήν συμφωνία του Αρχιεπισκόπου με τον Δήμο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης για την παραχώρηση μέρους εκκλησιαστικής γης, με στόχο τη δημιουργία δημόσιων χώρων πρασίνου και την ανάπτυξη της περιοχής.
