Έκτακτη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη θα πραγματοποιηθεί στις επτά το απόγευμα της Κυριακής με αντικείμενο την πρόσφατη σεισμική δραστηριότητα στο Αιγαίο.  Οι αλλεπάλληλες σεισμικές δονήσεις των τελευταίων ωρών πολλές εκ των οποίων άνω των 4 ρίχτερ στις θαλάσσιες περιοχές της Αμοργού και της Σαντορίνης, προκαλούν την έκτακτη σύσκεψη που θα γίνει σήμερα το απόγευμα. Στη σύσκεψη θα συμμετάσχουν ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Βασίλης Κικίλιας, κλιμάκιο του ΟΑΣΠ καθώς και ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ Δημήτριος Χούπης. Την ίδια στιγμή σε επιφυλακή βρίσκεται η πολιτική προστασία. Ήδη δυνάμεις της ΕΜΑΚ και της ΕΜΟΔΕ έχουν καταφτάσει στη Σαντορίνη για προληπτικούς λόγους, μετά τους δεκάδες σεισμούς που έχουν σημειωθεί τα τελευταία 24ωρα στα ανοικτά των Κυκλάδων.

Σύμφωνα με πληροφορίες,στο νησί έσπευσαν 10 υπάλληλοι της ΕΜΑΚ και 16 της ΕΜΟΔΕ, οι οποίοι θα βρίσκονται σε ετοιμότητα στο ενδεχόμενο ισχυρότερου σεισμού που μπορεί να προκαλέσει ζημιές. Όπως ενημέρωσε ο δήμαρχος της Σαντορίνης, δυνάμεις του Πυροσβεστικού Σώματος μεταβαίνουν και στην Αμοργό. Νωρίτερα, έγινε γνωστό πως μέχρι στιγμής δεν έχουν σημειωθεί καταστροφές. Η έντονη σεισμική ακολουθία έχει επίκεντρο την περιοχή της Ανύδρου, στα ανοικτά της Σαντορίνης και της Αμοργού, με τον μεγαλύτερο να φτάνει τα 4,5 Ρίχτερ.