Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ερωτηθείς σχετικά με τη σεισμική δραστηριότητα στην περιοχή της Σαντορίνης κατά την άφιξή του στη Σύνοδο Κορυφής στις Βρυξέλλες, ανέφερε ότι «έχουμε να διαχειριστούμε ένα πολύ έντονο γεωλογικό φαινόμενο».
Ζήτησε από τους νησιώτες να παραμείνουν ψύχραιμοι και να ακολουθούν τις οδηγίες της Πολιτικής Προστασίας. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι έχει ζητήσει από το αρμόδιο υπουργείο να πραγματοποιήσει εντός των ημερών μια επιστημονική παρουσίαση του φαινομένου, προκειμένου όλοι να ενημερωθούν για την κατάσταση που αντιμετωπίζουν.
