Την παραίτησή του από τη ΝΔ υπέβαλε ο πρώην βουλευτής Ν. Καστοριάς του κόμματος Ζήσης Τζηκαλάγιας. Όπως αναφέρει ο κ. Τζικαλάγιας απευθυνόμενος στον πρόεδρο της ΝΔ και πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, ήταν μια απόφαση δύσκολη, που όμως «καθίσταται επιβεβλημένη από την δική σου λανθασμένη πολυετή πολιτική συμπεριφορά. Οι λόγοι που με οδηγούν σε αυτήν,αφορούν την αντιμετώπισή μου από εσένα,την πολιτική της κυβέρνησης στο Νομό Καστοριάς και κυρίως την κατηφορική πορεία του τόπου από λανθασμένες πολιτικές σου».