Σε μια σημαντική νομοθετική πρωτοβουλία προχωρά το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, δίνοντας τέλος στην πολυετή ταλαιπωρία χιλιάδων ιδιοκτητών, των οποίων οι περιουσίες αμφισβητούνται από το Δημόσιο. Σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου του Υπουργείου, Όμηρου Τσάπαλου, αποφασίστηκε ότι για έξι μήνες δεν θα ασκούνται νέες αγωγές από τις Κτηματικές Υπηρεσίες, ενώ οι ήδη κατατεθειμένες θα διακόπτονται μέχρι την ολοκλήρωση της σχετικής νομοθετικής ρύθμισης.
Το Υπουργείο επιδιώκει να επιλύσει ένα ζήτημα που χρονολογείται δεκαετίες, καθώς το Δημόσιο συνεχίζει να διεκδικεί ακίνητα ιδιωτών, ακόμη και με έγγραφα που χρονολογούνται από την Οθωμανική περίοδο. Πολλές από αυτές τις περιουσίες ανήκουν στις οικογένειες των πολιτών για πάνω από 50 ή και 100 χρόνια, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις.
Με την επικείμενη ρύθμιση, η κυβέρνηση στοχεύει στην αποσαφήνιση των διαδικασιών ιδιοκτησίας και στη σταθεροποίηση του θεσμικού πλαισίου, προστατεύοντας τα δικαιώματα των πολιτών. Παράλληλα, προχωρά η ολοκλήρωση του Κτηματολογίου, συμβάλλοντας στην επίλυση χρόνιων προβλημάτων ιδιοκτησίας.
Η απόφαση αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τη δικαιοσύνη και την ασφάλεια δικαίου, εξασφαλίζοντας ότι το κράτος θα σέβεται και θα προστατεύει τους πολίτες του, αντί να τους επιβαρύνει με αβεβαιότητα και δικαστικές διαμάχες.
