Αυτοί έμειναν εκτός Κυβέρνησης μετά τον ανασχηματισμό

Αρκετά πρόσωπα του προηγούμενου κυβερνητικού σχήματος αποχωρούν
14
Μάρτιος
2025
Τα πρόσωπα που έμειναν εκτός μετά τον ανασχηματισμό

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Αρκετοί υφυπουργοί μετά τον ανασχηματισμό δεν περιλαμβάνονται στο νέο κυβερνητικό σχήμα. Συγκεκριμένα, εκτός κυβέρνησης μένει η Κατερίνα Παπακώστα, η οποία είχε την ευθύνη του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας.

Εκτός παραμένουν επίσης η Άννα Μάνη Παπαδημητρίου από το υπουργείο Ανάπτυξης, ο Βασίλης Οικονόμου από το υπουργείο Μεταφορών και η Αλεξάνδρα Σδούκου από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Τέλος, από το υπουργείο Παιδείας δεν συνεχίζουν η Ζέττα Μακρή και η Ιωάννα Λυτρίβη.

 

Ανασχηματισμός: «Λίφτινγκ» σε 8 υπουργεία από τον πρωθυπουργό – Ο Χρήστος Δήμας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Δίκη για τα Τέμπη: Συνέχεια την Τετάρτη (24/6) με Νέα Αιτήματα στο Δικαστήριο

 Η συνεδρίαση αυτή αποτελεί έναν ακόμα κρίσιμο σταθμό στην…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ