Στην ανάγκη η κυβέρνηση να έχει εικόνα του σιδηροδρομικού δικτύου σε επίπεδο πεδίου αναφέρθηκε ο νέος υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας σε δημοσιογράφους, προσερχόμενος στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το πρωί. «Θα έχουμε συναντήσεις με τις διοικήσεις των σιδηροδρομικών σταθμών, κάναμε αυτοψίες για να έχουμε εικόνα τι συμβαίνει στο πεδίο, πρέπει να έχουμε πραγματική αποτύπωση της πραγματικότητας» δήλωσε ο κ.Κυρανάκης και κατέληξε σημειώνοντας: «Ξεκινήσαμε δουλειά από Σάββατο. Είναι σημαντικό να ακούσουμε τους εργαζομένους στην πρώτη γραμμή πέρα από ότι λαμβάνουμε ως επίσημη ενημέρωση» κατέληξε ο ίδιος.