Σε δηλώσεις του από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είπε μεταξύ άλλων ότι: «Πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα και αυτό θα κάνουμε», κάνοντας λόγο για κατεπείγουσα ανάγκη για να αναβαθμιστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο από Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και με τροχαίο υλικό.
Παράλληλα, προανήγγειλε ότι στις αρχές Απριλίου θα γίνει συνολική παρουσίαση των νέων παρεμβάσεων για τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Αυτό θα αφορά και σε νέα λεωφορεία καθώς και προσλήψεις νέων οδηγών. Θα γίνουν νέες παρεμβάσεις στις γραμμές του Μετρό 2 και 3 ενώ θα αναβαθμιστεί η Γραμμή 1.
Όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός, «μέχρι το 2027 η εικόνα στα ΜΜΜ θα είναι εντελώς διαφορετική».
Στις δηλώσεις του ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε και στον νέο ΚΟΚ που θα έρθει σύντομα στη Βουλή.
