Συνάντηση της Σοφίας Ζαχαράκη με τους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης

Η υπουργός κατά τη συνάντηση μίλησε για τη σημασία της καλής συνεργασίας και επικοινωνίας για τον συντονισμό του εκπαιδευτικού έργου.
29
Μάρτιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η ομαλή ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς και η έγκαιρη προετοιμασία για την έναρξη της επόμενης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, αποτέλεσε το κύριο θέμα της σύσκεψης που πραγματοποίησε χθες, Παρασκευή, η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, με τη συμμετοχή του γενικού γραμματέα πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, Γιάννη Κατσαρού με τους 13 περιφερειακούς διευθυντές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας.

 

Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση από το υπουργείο Παιδείας, η υπουργός κατά τη συνάντηση μίλησε για τη σημασία της καλής συνεργασίας και επικοινωνίας για τον συντονισμό του εκπαιδευτικού έργου και διαβεβαίωσε τους 13 περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης ότι οι συναντήσεις τους θα είναι τακτικές.

 

Σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, συζητήθηκαν μείζονα θέματα της εκπαιδευτικής κοινότητας, όπως οι απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες επιλογής στελεχών, ενώ δόθηκε έμφαση από την υπουργό, στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, των στελεχών και των σχολικών μονάδων και ζήτησε την κατάθεση προτάσεων βελτίωσης και απλοποίησης της διαδικασίας με σκοπό τη μείωση της γραφειοκρατίας.

 

Η Σοφία Ζαχαράκη, διαβεβαίωσε για τον καλύτερο προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς και όπως επεσήμαναν και οι περιφερειακούς διευθυντές , η έγκαιρη ολοκλήρωση των εγγραφών τόσο στην Α΄ Δημοτικού όσο και στα Γυμνάσια και Λύκεια, Γενικά και Επαγγελματικά, θα δώσει τη δυνατότητα πιο σωστής κατανομής του μαθητικού δυναμικού, ορθότερου υπολογισμού των αναγκών σε διδακτικό προσωπικό και καλύτερου προγραμματισμού της λειτουργίας των σχολείων.

 

Βασικές προτεραιότητες, όπως τις εξέθεσαν οι 13 περιφερειακούς διευθυντές , είναι η καθημερινή ζωή στα σχολεία, η εξασφάλιση των καλύτερων συνθηκών μάθησης για τους μαθητές, θέματα της ειδικής εγωγής και η λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ, καθώς και η παρακολούθηση του φαινομένου της ενδοσχολικής βίας μέσα από την καταγραφή των περιστατικών στην πλατφόρμα Stop-Bullying.

 

Συζητήθηκαν, επίσης, η έλλειψη νομικής υποστήριξης και η ανάγκη στελέχωσης των διευθύνσεων και περιφερειών με διοικητικό προσωπικό.

 

Τέλος, αναδείχθηκαν και τα ιδιαίτερα θέματα της κάθε περιφέρειας, όπως κτηριακά προβλήματα λόγω φυσικών καταστροφών καθώς και το πρόβλημα στέγης που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί ιδιαίτερα στις νησιωτικές ή τις τουριστικά αναπτυγμένες περιοχές.

ΔΕΗ: Η αλήθεια για την απολιγνιτοποίηση και το αναπτυξιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας

Για δεκαετίες, ο λιγνίτης αποτέλεσε τη ραχοκοκαλιά του ελληνικού…

Zeekr 7GT: Ηλεκτρικές επιδόσεις-φωτιά με 646 ίππους και φόρτιση-ρεκόρ

Η Zeekr ανεβάζει κατακόρυφα τον πήχη στην κατηγορία των…

Σοκ στο Περιστέρι: Άγρια επίθεση 40 ανηλίκων με μαχαίρια και καδρόνια – Χτύπησαν κορίτσι στο πρόσωπο

Σκηνές απόλυτου τρόμου εκτυλίχθηκαν στην πλατεία Μακρυγιάννη στο Περιστέρι,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ