Όπως έγινε με τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, θα εξαντληθεί κάθε δημοσιονομικό περιθώριο και για τα Σώματα Ασφαλείας, τονίζουν κυβερνητικές πηγές, σχετικά με τις αυξήσεις που ανακοινωθήκαν της Παρασκευή για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, παραπέμποντας χρονικά για τις σχετικές ανακοινώσεις στη ΔΕΘ. Οι ίδιες πηγές δικαιολογούν τις αυξήσεις στους στρατιωτικούς αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι μετά τις αποφάσεις της ΕΕ για ρήτρα διαφυγής δημιουργείται η δυνατότητα δημοσιονομικής ευελιξίας με επίκεντρο τις αμυντικές δαπάνες, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και οι αμοιβές των στρατιωτικών. Υπογραμμίζουν παράλληλα ότι ήδη έχουν νομοθετηθεί σημαντικά μέτρα για όλους τους ένστολους, συμπεριλαμβανομένων των στελεχών των Σωμάτων Ασφαλείας  Παράλληλα, οι κυβερνητικές πηγές ξεκαθαρίζουν ότι η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης για το δημόσιο ασκείται κεντρικά από το οικονομικό επιτελείο, υπό την καθοδήγηση του πρωθυπουργού και όχι μεμονωμένα και αποσπασματικά και ειδικά σε επίπεδο δηλώσεων.

Στο πλαίσιο αυτό:

  • Με βάση τον προϋπολογισμό του 2025, έχει αυξηθεί από την 1η Ιανουαρίου η νυχτερινή αποζημίωση των ενστόλων.
  • Από την 1η Απριλίου όλοι οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων και των ένστολων αυξάνονται κατά 30 ευρώ, ύστερα από την ανακοινωθείσα αύξηση του κατώτατου μισθού στα 880 ευρώ.
  • Από την 1η Ιουλίου όλοι οι ένστολοι θα ενισχυθούν περαιτέρω με το επίδομα επικινδυνότητας, λαμβάνοντας ενίσχυση 100 ευρώ μηνιαίως.