Αποκάλυψη Κυρανάκη: Υπό την επήρεια ναρκωτικών βρέθηκαν εργαζόμενοι του ΟΣΕ σε σταθμαρχεία

Απομακρύνθηκαν και οι δύο αφού υποβλήθηκαν σε εξετάσεις
3
Απρίλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μία σημαντική αποκάλυψη έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, που αφορούσε εργαζόμενους σε θέσεις ευθύνης στον ΟΣΕ.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, την Πέμπτη 03 Μαρτίου, αναφερόμενος στην έναρξη της αξιολόγηση των υπαλλήλων που εργάζονται σε θέσεις ευθύνης στον ΟΣΕ, όπως σταθμάρχες και μηχανοδηγοί, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης δήλωσε ότι εντοπίστηκαν δύο υπάλληλοι υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών!

Σύμφωνα με τον υπουργό, οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε κρίσιμες θέσεις, δηλαδή σε σταθμαρχεία. Και οι δύο απομακρύνθηκαν, αφού υποβλήθηκαν σε εξετάσεις και βρέθηκαν υπό την επήρεια ναρκωτικών.

«Θα κάνουν ψυχομετρικά, θα κάνουν τεστ αντανακλαστικών, θα δοκιμαστούν σε σενάρια πίεσης. Θα γίνει ξεκαθάρισμα», είπε ο κ. Κυρανάκης , στέλνοντας ένα σαφές μήνυμα σχετικά με την αξιολόγηση, σημειώνοντας ότι «ξεκινήσαμε με 4άδες γιατί πρέπει να γίνει και επανεκπαίδευση».

Η «πρόσκληση» στο Ναύπλιο που οδήγησε σε σύλληψη και κατεπείγουσα απέλαση

Η υπόθεση έφερε στο προσκήνιο τον τρόπο με τον…

Διπλωματικό Θρίλερ Ελλάδας – Αυστραλίας: Νέα Δεδομένα για την Έκδοση του Τζέιμς Δαλαμάγκα

Μετά από έντονες διπλωματικές πιέσεις και παρασκηνιακές διαβουλεύσεις, το…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ