Μία σημαντική αποκάλυψη έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, που αφορούσε εργαζόμενους σε θέσεις ευθύνης στον ΟΣΕ.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, την Πέμπτη 03 Μαρτίου, αναφερόμενος στην έναρξη της αξιολόγηση των υπαλλήλων που εργάζονται σε θέσεις ευθύνης στον ΟΣΕ, όπως σταθμάρχες και μηχανοδηγοί, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης δήλωσε ότι εντοπίστηκαν δύο υπάλληλοι υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών!
Σύμφωνα με τον υπουργό, οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε κρίσιμες θέσεις, δηλαδή σε σταθμαρχεία. Και οι δύο απομακρύνθηκαν, αφού υποβλήθηκαν σε εξετάσεις και βρέθηκαν υπό την επήρεια ναρκωτικών.
«Θα κάνουν ψυχομετρικά, θα κάνουν τεστ αντανακλαστικών, θα δοκιμαστούν σε σενάρια πίεσης. Θα γίνει ξεκαθάρισμα», είπε ο κ. Κυρανάκης , στέλνοντας ένα σαφές μήνυμα σχετικά με την αξιολόγηση, σημειώνοντας ότι «ξεκινήσαμε με 4άδες γιατί πρέπει να γίνει και επανεκπαίδευση».
