Γεραπετρίτης: «Με τη νέα αμερικανική διοίκηση, έχουμε μια άριστη σχέση»
«Θα υπάρξει εν ευθέτω χρόνω συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ντόναλντ Τραμπ», δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 με αφορμή τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης των Παραπολιτικών 90,1 σε σχέση με την εξωτερική πολιτική
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί