Γεραπετρίτης: «Με τη νέα αμερικανική διοίκηση, έχουμε μια άριστη σχέση»

«Θα υπάρξει εν ευθέτω χρόνω συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ντόναλντ Τραμπ», δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 με αφορμή τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης των Παραπολιτικών 90,1 σε σχέση με την εξωτερική πολιτική