Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη, ανακοίνωσε πρόσφατα σημαντικές πρωτοβουλίες που στοχεύουν στη βελτίωση της καθημερινότητας των οικογενειών και την ενίσχυση του δημοσίου σχολείου.
Συγκεκριμένα τόνισε την ανάγκη εμπιστοσύνης προς το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα και τους Έλληνες εκπαιδευτικούς, υπογραμμίζοντας πως με τις κατάλληλες μεταρρυθμίσεις, το δημόσιο σχολείο, θα έχει την ικανότητα να προσφέρει υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης.
Στο πλαίσιο αυτό, η κ. Ζαχαράκη, ανακοίνωσε την έναρξη επιδοτούμενου προγράμματος αρκετών εκατομμυρίων ευρώ, με στόχο τη δημιουργία χιλιάδων νέων θέσεων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς.
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, καθώς επίσης και σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ενθαρρύνοντας την δημιουργία νέων κέντρων φροντίδας ή την επέκταση των υπαρχόντων.
Παράλληλα, ανακοινώθηκε η δημιουργία ενιαίου προγράμματος σπουδών για βρεφονηπιακούς σταθμούς σε συνεργασία με πανεπιστήμια της Ελλάδας. Η πολιτική εφαρμογή του προγράμματος αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 202, με στόχο την παροχή ισότιμης και ποιοτικής εκπαίδευσης, σε όλα τα παιδιά, ανεξαιρέτως γεωγραφικής περιοχής.
Η κ. Ζαχαράκη υπογράμμισε την σημασία αυτών των πρωτοβουλιών για την διευκόλυνση της καθημερινότητας των οικογενειών και την ενίσχυση του δημοσίου σχολείου, καλώντας τους γονείς να εμπιστευθούν το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα και τους Έλληνες εκπαιδευτικούς.
