Αναβαθμίζεται το ΕΣΥ: Ο Πρωθυπουργός στο Τζάνειο Νοσοκομείο

Το Τζάνειο αλλάζει: Επίσκεψη Μητσοτάκη στις εργασίες εκσυγχρονισμού
11
Απρίλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε, σήμερα το πρωί (Παρασκευή 11 Απριλίου), το Τζάνειο Νοσοκομείο στον Πειραιά προκειμένου να επιθεωρήσει τις εργασίες ανακατασκευής και εκσυγχρονισμού που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Κατά την επίσκεψή του, ενημερώθηκε για τις παρεμβάσεις που πραγματοποιούνται, με στόχο την  αναβάθμιση των υποδομών, καθώς επίσης και την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.

Οι εργασίες περιλαμβάνουν την πλήρη ανακαίνιση και εκσυγχρονισμό οκτώ νοσηλευτικών μονάδων, τη δημιουργία 32νέων λουτρών και την ανακατασκευή 18 συγκροτημάτων κοινόχρηστων WC.

Οι παρεμβάσεις αυτές καλύπτουν συνολική επιφάνεια περίπου 4.000 τ.μ., στον 1ο, 3ο, 4ο και 5ο όροφο του κεντρικού κτηρίου του νοσοκομείου. Επιπλέον, έχει ολοκληρωθεί η ανακαίνιση και ο εκσυγχρονισμός των θαλάμων νοσηλείας, των γραφείων και των κοινόχρηστων και λοιπών υποστηρικτικών χώρων .

Ο Πρωθυπουργός εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πρόοδο των εργασιών, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Χαίρομαι που επισκέπτομαι για δεύτερη φορά το Τζάνειο νοσοκομείο, τόσο ταυτισμένο με τον Πειραιά, μέσα σε δεκαπέντε μήνες για να διαπιστώσω την πολύ μεγάλη πρόοδο που έχει γίνει στο νοσοκομείο αυτό. Ουσιαστικά μιλάμε για ένα νέο νοσοκομείο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα καλύτερα νοσοκομεία του ιδιωτικού τομέα και είμαστε πραγματικά υπερήφανοι που μπορούμε να προικίζει το Εθνικό Σύστημα Υγείας με τέτοιες υποδομές».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε επίσης ότι οι εργασίες χρηματοδοτούνται από ευρωπαϊκούς πόρους, ειδικά από το Ταμείο Ανάκαμψης, σημειώνοντας: «Θέλω να επαναλάβω ακόμα μία φορά ότι και αυτό το έργο, όπως πάρα πολλά άλλα, τα οποία θα παραδίδονται εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος, χρηματοδοτούνται από ευρωπαϊκούς πόρους και ειδικά από το Ταμείο Ανάκαμψης. Αυτή είναι η καλύτερη απόδειξη ότι οι πόροι του ταμείου ανάκαμψης δεν κατευθύνονται σε λίγους, όπως κάποιοι επιμένουν, αλλά τελικά μας δίνουν τη δυνατότητα να αναβαθμίσουμε υποδομές που εξυπηρετούν τους πολλούς».

Η επίσκεψη αυτή υπογραμμίζει τη δέσμευση της Κυβέρνησης της ΝΔ για την αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, η οποία έχει στόχο την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών υγείας σε όλους τους πολίτες της χώρας.

Καλλιθέα: Δολοφόνησαν ανήλικο με μαχαίρι στο στήθος

Ένας νεαρός έχασε τη ζωή του σε αιματηρή συμπλοκή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ