Κ. Μητσοτάκης: Παρακολούθησε την πρώτη Ανάσταση στην Τήνο – Το μήνυμα του Μητροπολίτη Σύρου

«Να πάρετε δύναμη από την προσωπική προσευχή και να συνεχίσετε» είπε στον πρωθυπουργό ο Μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος
19
Απρίλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε τη Θεία Λειτουργία της πρώτης Αναστάσεως στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας Τήνου.

Μετά τη Θεία Λειτουργία, ο Μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος είπε προς τον πρωθυπουργό «αν ο καθένας από εμάς έχει μικρές και ανώδυνες ευθύνες, εσείς στις πλάτες σας φέρετε τις ευθύνες του έθνους ολοκλήρου».

Συγκεκριμένα όσα είπε ο Μητροπολίτης Σύρου: «Είχατε την ανάγκη την ψυχική ως άνθρωπος όπως και ο καθένας από μας να έρθετε εδώ για μία προσωπική προσευχή. Για να πάρετε δύναμη και να συνεχίσετε. Γιατί όλοι οι άνθρωποι έχουμε ευθύνες στους ώμους μας. Ευθύνες οικογενειακές, ευθύνες επαγγελματικές, ευθύνες καθημερινές, ευθύνες κοινωνικές Και αν ο καθένας από εμάς έχει μικρές και ανώδυνες ευθύνες, εσείς στις πλάτες σας φέρετε τις ευθύνες του έθνους ολοκλήρου. Και χρειάζεστε την προσευχή για αυτή την δύναμη της Παναγίας μας».

Θάνος Πλεύρης: Απελαύνεται μετανάστης γιατί με βίντεο καλούσε παράνομους να μεταβούν στο Ναύπλιο

Την ανάκληση της άδειας διαμονής αλλοδαπού και την έναρξη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ