Από την έδρα του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) όπου βρίσκεται για την εαρινή σύνοδο ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης, επιβεβαίωσε, μιλώντας στο ΕΡΤΝews ότι η Ελλάδα θα αποπληρώσει τα δάνεια του πρώτου μνημονίου, νωρίτερα από το 2041, τονίζοντας ότι μειώνοντας το χρέος τα πρωτογενή πλεονάσματα φτάνουν στην κοινωνία.
Ανήμερα της 15ης επετείου προσφυγής της Ελλάδας στα μνημόνια, ο Κυριάκος Πιερρακάκης ανέφερε ότι «έπειτα από μία χαμένη δεκαετία τριών μηνομίων, βρισκόμαστε στο μέσο μιας κερδισμένης».
Ηπρόωρη αποπληρωμή των δανείων «θα επιτρέψει την Ελλάδα να απαλλαγεί από τον τίτλο της πιο υπερχρεωμένης χώρας της Ευρώπης», τόνισε ο Κυριάκος Πιερρακάκης στο πρακτορείο.
Διαβάστε περισσότερα στο: https://businessvoice.gr/politiki/865446/pierrakakis-stochos-na-apoplirosoume-ta-daneia-tou-protou-mnimoniou-10-chronia-noritera/
