Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ανακοίνωσε αυστηρά μέτρα για την αναδιοργάνωση του ΟΣΕ, εστιάζοντας στην πειθαρχία και την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.
Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του MEGA, δήλωσε ότι όσοι εργαζόμενοι ακούγονται στα ηχητικά να αστειεύονται κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας τους θα απολυθούν. Μάλιστα τόνισε ότι «θα μπει τέλος στον χαβαλέ στο τηλέφωνο».
Ο κ. Κυρανάκης ανέφερε ότι έχει ήδη ξεκινήσει η επαναξιολόγηση των εργαζομένων σε θέσεις ευθύνης, με ιδιαίτερη έμφαση σε ψυχομετρικά τεστ και προσομοιώσεις καταστάσεων μεγάλης πίεσης. Όσοι κρίνονται ανεπαρκείς θα απομακρύνονται από τις θέσεις τους, ενώ έχουν ήδη εντοπιστεί δύο περιπτώσεις εργαζομένων υπό την επήρεια ναρκωτικών, οι οποίοι απομακρύνθηκαν.
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών υπογράμμισε την ανάγκη για μεγάλες αλλαγές στον ΟΣΕ, δηλώνοντας ότι «…όταν έκανα το δρομολόγιο από την καμπίνα του μηχανοδηγού για να δω με τα μάτια μου την κατάσταση του δικτύου και είπα δημοσίως δεν το φοβάμαι να το πω, γιατί αυτή είναι η αλήθεια, ότι ο ΟΣΕ νοσεί βαθιά».
Τόνισε, μάλιστα ότι η Κυβέρνηση λαμβάνει σοβαρά υπόψιν τα μηνύματα της κοινωνίας και εργάζεται για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στο σιδηροδρομικό σύστημα.
Δείτε αναλυτικά τι δήλωσε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης:
