Τις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις Παιανίας, που λειτουργούν ξανά υπό την εποπτεία του ΟΑΚΑ και στις οποίες προπονούνται οι αθλητές του στίβου και της ξιφασκίας, επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Αποτελούσε εξαρχής μεγάλο στοίχημα για την κυβέρνηση μας η αξιοποίηση εγκαταστάσεων που είχαν κατασκευαστεί και με αφορμή τους Ολυμπιακούς Αγώνες, οι οποίες δυστυχώς στην πορεία του χρόνου είχαν εγκαταλειφθεί και είχαν περιέλθει σε καθεστώς πλήρους απαξίωσης» τόνισε σε δήλωσή του ο πρωθυπουργός και προσέθεσε ότι «σήμερα βρίσκομαι εδώ, σ’ αυτό το πολύ όμορφο πολυαθλητικό κέντρο στην Παιανία, με δύο εμβληματικές εγκαταστάσεις. Η μία για να φιλοξενήσει τον κλειστό στίβο αλλά και διάφορα αθλήματα αλλά και το κλειστό γήπεδο στο οποίο νέοι και νέες που ασχολούνται με το σπορ της ξιφασκίας να είναι πολύ χαρούμενοι που απέκτησαν το μόνιμο σπίτι τους».
Ο κ. Μητσοτάκης είπε ακόμη ότι «η υποστήριξη του αθλητισμού απαιτεί επένδυση σε αθλητικές υποδομές» ενώ σημείωσε πως «με μεθοδικότητα και με παρεμβάσεις σε όλη τη χώρα το υπουργείο κινείται σε αυτήν την κατεύθυνση και για εμάς η μεγαλύτερη χαρά και μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι τα χαμόγελα των νέων αθλητών και νέων αθλητριών που μπορούν πια να αθλούνται σε συνθήκες οι οποίες είναι αντάξιες των προσδοκιών τους».
Νωρίτερα ο πρωθυπουργός παρέστη στη δοξολογία για τον εορτασμό του πολιούχου της Παιανίας Αγίου Αθανασίου, στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Παιανίας.
«Με μεθοδικότητα και παρεμβάσεις σε όλη τη χώρα το υπουργείο κινείται σε αυτή την κατεύθυνση» συμπλήρωσε ο κ. Μητσοτάκης τονίζοντας ότι «η μεγαλύτερη χαρά είναι η ικανοποίηση και το χαμόγελο των αθλητών που μπορούν να αθλούνται σε εγκαταστάσεις αντάξιες των προσπαθειών τους».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με αθλητές αλλά και τον χρυσό Παραολυμπιονίκη, Νάσο Γκαβέλα.
Από την πλευρά του ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης έκανε λόγο για «δύο υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις για στίβο και ξιφασκία, δύο πραγματικά στολίδια από τις καλύτερες εγκαταστάσεις στην Ευρώπη» ευχόμενος «να φέρουν γούρι και τύχη στους Έλληνες αθλητές».
Οι λειτουργικές δαπάνες των εγκαταστάσεων
Στις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις Παιανίας προπονούνται καθημερινά 30-40 αθλητές υψηλών επιδόσεων της Ελληνικής Ομοσπονδίας Στίβου (ΣΕΓΑΣ) και περίπου 70 αθλητές από τον Γυμναστικό Σύλλογο Παιανίας. Επίσης, καθημερινές προπονήσεις πραγματοποιούν περίπου 40 διεθνείς αθλητές από την Ελληνική Ομοσπονδία Ξιφασκίας και άλλοι 30 από τα τοπικά σωματεία.
Οι λειτουργικές δαπάνες των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων Παιανίας αγγίζουν ετησίως τα 2,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το ύψος της επένδυσης, μεγάλο μέρος της οποίας καλύφθηκε από τη Lamda Development, υπερβαίνει τα 8 εκατομμύρια ευρώ.
