Στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ μίλησε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου όπου ανέφερε ότι πλέον μπαίνει τέλος στην υποχρέωση του πολίτη να παραδίδει αντίγραφο της ταυτότητάς του σε μία σειρά διαδικασιών, καθώς τα απαραίτητα στοιχεία θα αντλούνται αυτόματα μέσω Gov.
«Δεν χρειάζονται όλα τα στοιχεία όταν πρέπει απλά κάποιος να κρατήσει, στοιχεία μας ως αντίγραφο ταυτότητας. Άρα τέλος οι φωτοτυπίες, όποιος σας ζητήσει φωτοτυπία ταυτότητας, δεν έχει δικαίωμα να το κάνει. Ξεκινήσαμε με δημόσιο τομέα», είπε ο υπουργός μιλώντας για τις νέες ταυτότητες και τον προσωπικό αριθμό.
«Μία από τις πολύ βασικές αρχές και ζητήματα που είχε θέσει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, για τον προσωπικό αριθμό, ήταν το να σταματήσουμε να κάνουμε φέιγ βολάν, τα στοιχεία της ταυτότητας», ανέφερε και διευκρίνισε ότι στις νέες ταυτότητες θα υπάρχει πάνω ο προσωπικός αριθμός.
