Επί τάπητος θέματα της Ιεράς Κοινότητας στη συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη με επιτροπή του Αγίου Όρους

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην ενίσχυσή του Αγίου Όρους
22
Μάιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συνάντηση με τριμελή Ιεροκοινοτική επιτροπή του Αγίου Όρους πραγματοποίησε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης την Πέμπτη (22/05).

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην ενίσχυσή του Αγίου Όρους, καθώς και γενικότερα ζητήματα που απασχολούν την Αθωνική Πολιτεία.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την πρόθεσή του να επισκεφθεί την Αθωνική Πολιτεία τις πρώτες μέρες του Ιουλίου.

 

Ιστορική «ανταρσία» στις ΗΠΑ: Η Γερουσία άδειασε τον Τραμπ και ψηφίσε το τέλος του πολέμου με το Ιράν

Σε ένα ηχηρό και πρωτοφανές δικομματικό ράπισμα κατά του…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ