Κ. Μητσοτάκης από Εύβοια: «Πρώτη μας προτεραιότητα η σωστή λειτουργία της αγοράς»

“Κάθε ημέρα εργαζόμαστε για να κάνουμε τη ζωή σας καλύτερη”, είπε από την Ερέτρια ο Κυριάκος Μητσοτάκης
29
Μάιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Διαβεβαιώσεις ότι η κυβέρνηση κάθε ημέρα εργάζεται για να κάνει τη ζωή των πολιτών καλύτερη, με έμφαση στην επιχειρηματικότητα, έδωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από την Ερέτρια της Εύβοιας που βρέθηκε το πρωί της Πέμπτης (29/5). «Κάθε ημέρα εργαζόμαστε για να κάνουμε τη ζωή σας λίγο καλύτερη είτε αυτό αφορά τη βελτίωση των μισθών, είτε την κατάσταση της υγείας» είπε χαρακτηριστικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Παράλληλα, ο κ. Μητσοτάκης έστειλε μήνυμα ότι «θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στην εμπιστοσύνη που μας έχετε δείξει μέχρι το τέλος της τετραετίας και να δίνουμε λύσει σε προβλήματα από το παρελθόν». «Θα δώσουμε λύσεις σε προβλήματα έρχονται από το παρελθόν» πρόσθεσε ο πρωθυπουργός σημειώνοντας πως «πολλές πρωτοβουλίες που έχουμε δρομολογήσει έχουν ήδη αρχίσει να ωριμάζουν».

Προτεραιότητα η στήριξη της επιχειρηματικότητας

Ο πρωθυπουργός έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη σωστή λειτουργία της αγοράς, την οποία χαρακτήρισε πρώτη προτεραιότητα της κυβέρνησης. Ο κ. Μητσoτάκης έκανε ειδική αναφορά στις προσπάθειες της κυβέρνησης για στήριξη της επιχειρηματικότητας, των επενδύσεων και των θέσεων εργασίας. «Για εμάς η στήριξη της επιχειρηματικότητας, η δημιουργία θέσεων εργασίας, η προστασία του περιβάλλοντος αποτελούν αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα. Κάθε μεγάλη επένδυση προσθέτει θέσεις εργασίας ειδικά σε περιοχές με αποβιομηχανοποίηση».

Με αφορμή την διπλή εμπιστοσύνη που έδειξαν οι πολίτες στη ΝΔ στις εκλογές του 2023, ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι «υλοποιούμε με σκληρή δουλειά πολιτικές που έχουν εθνικό πρόσημο αλλά και πολιτικές σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση που αναδεικνύει τα δίκαια αιτήματα των πολιτών». Παράλληλα έστειλε μήνυμα ότι «θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στην εμπιστοσύνη που μας έχετε δείξει μέχρι το τέλος της τετραετίας και να δίνουμε λύσει σε προβλήματα από το παρελθόν».

«Νομιμότητα παντού: στα γήπεδα, τις συνταγογραφήσεις στα κυκλώματα του ΕΟΠΥΥ που αυτή η κυβέρνηση ξεδιάλυνε, στον ΟΠΕΚΕΠΕ όπου κληρονομήσαμε διαχρονικές αδυναμίες και είπαμε ότι αφού δεν μπορούμε να λύσουμε αυτόν τον γόρδιο δεσμό, θα τον κόψουμε» συνέχισε ο πρωθυπουργός. Στο ίδιο πλαίσιο επισήμανε ότι «θα εξαλείψουμε κάθε υπόνοια απάτης και θα συνεργαστούμε με κάθε ευρωπαϊκό ή εθνικό φορέα για να το κάνουμε».

Παράλληλα τόνισε ότι «το μέρισμα της ανάπτυξης μπορεί τελικά να επιστρέφει στους πολίτες» υπενθυμίζοντας ότι η κυβέρνηση ήταν αυτή που είπε «θα μονιμοποιήσω τη βοήθεια που δίνουμε στους συνταξιούχους, θα γυρίσουμε ένα ενοίκιο πίσω γιατί τα λεφτά δεν πέφτουν από τον ουρανό».

 Η επίσκεψη Μητσοτάκη στον αρχαιολογικό χώρο της Ερέτριας

Πρώτη στάση της επίσκεψης του Πρωθυπουργού ήταν ο αρχαιολογικός χώρος της Ερέτριας. Ο Κ. Μητσοτάκης συνοδευόταν από την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη και έγινε δεκτός από τοπικούς φορείς και κατοίκους. Η επίσκεψή του πρωθυπουργού ξεκίνησε από τον αρχαιολογικό χώρο της Ερέτριας, όπου ξεναγήθηκε και ενημερώθηκε για τα σημαντικά ευρήματα της περιοχής καθώς και για τις παρεμβάσεις που προγραμματίζονται για την ανάδειξη του χώρου.

Διαβεβαιώσεις ότι η κυβέρνηση κάθε ημέρα εργάζεται για να κάνει τη ζωή των πολιτών καλύτερη, με έμφαση στην επιχειρηματικότητα, έδωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από την Ερέτρια της Εύβοιας που βρέθηκε το πρωί της Πέμπτης (29/5). «Κάθε ημέρα εργαζόμαστε για να κάνουμε τη ζωή σας λίγο καλύτερη είτε αυτό αφορά τη βελτίωση των μισθών, είτε την κατάσταση της υγείας» είπε χαρακτηριστικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Παράλληλα, ο κ. Μητσοτάκης έστειλε μήνυμα ότι «θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στην εμπιστοσύνη που μας έχετε δείξει μέχρι το τέλος της τετραετίας και να δίνουμε λύσει σε προβλήματα από το παρελθόν». «Θα δώσουμε λύσεις σε προβλήματα έρχονται από το παρελθόν» πρόσθεσε ο πρωθυπουργός σημειώνοντας πως «πολλές πρωτοβουλίες που έχουμε δρομολογήσει έχουν ήδη αρχίσει να ωριμάζουν».

Η επίσκεψη Μητσοτάκη στον αρχαιολογικό χώρο της Ερέτριας

Πρώτη στάση της επίσκεψης του Πρωθυπουργού ήταν ο αρχαιολογικός χώρος της Ερέτριας. Ο Κ. Μητσοτάκης συνοδευόταν από την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη και έγινε δεκτός από τοπικούς φορείς και κατοίκους. Η επίσκεψή του πρωθυπουργού ξεκίνησε από τον αρχαιολογικό χώρο της Ερέτριας, όπου ξεναγήθηκε και ενημερώθηκε για τα σημαντικά ευρήματα της περιοχής καθώς και για τις παρεμβάσεις που προγραμματίζονται για την ανάδειξη του χώρου.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ