Ανάρτηση στα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης με αφορμή την πιλοτική 24ωρη λειτουργία του Μετρό που έγινε το Σάββατο 5 Ιουλίου.
Χαρακτηριστικά ο κ. Κυρανάκης ανέφερε «Ένα Αθηναϊκό βράδυ γεμάτο ζωή. Όπως πρέπει να είναι όλα τα Σάββατα. Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους εργαζομένους που έβαλαν πλάτη.»
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών είχε σχολιάσει ξανά την σαββατιάτικη πιλοτική 24ωρη λειτουργία του Μετρό (της 5ης Ιουλίου). Παράλληλα, ανέφερε ότι μπορεί στην πρώτη τους εφαρμογή όλα να μην ήταν τέλεια, ωστόσο «τις επόμενες εβδομάδες θα δουλέψουμε πάνω στα λάθη, θα διορθώσουμε ό,τι δεν λειτούργησε και θα βελτιώσουμε ό,τι πέτυχε. Γιατί αν το κάνουμε σωστά, αυτό δεν θα είναι απλώς ένα πιλοτικό μέτρο. Από τον Σεπτέμβριο, μπορεί να γίνει ο νέος κανόνας: μια Αθήνα που κινείται με ασφάλεια, κάθε Σάββατο, όλη νύχτα».
Ακόμη δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους εκατοντάδες εργαζομένους σε μετρό, τραμ και λεωφορεία που «έκαναν τη δουλειά τους με φροντίδα, με επαγγελματισμό, με την ήσυχη αφοσίωση που χρειάζεται κάθε πραγματική αλλαγή»
