Μια πρωτοβουλία με έντονο ανθρώπινο αποτύπωμα ξεκίνησε στο Νοσοκομείο «Μεταξά», όπου σκύλοι θεραπείας βρίσκονται πλέον δίπλα σε ογκολογικούς ασθενείς, προσφέροντας συντροφιά, ανακούφιση και χαμόγελο στη δύσκολη διαδρομή της θεραπείας. Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ανακοίνωσε τη δράση «Παρέα με Ουρά», υπογραμμίζοντας ότι το Εθνικό Σύστημα Υγείας καινοτομεί με πράξεις και θέτει τον ασθενή στο επίκεντρο.
«Σκύλοι θεραπείας βρίσκονται δίπλα σε ογκολογικούς ασθενείς, χαρίζοντας ανακούφιση, δύναμη και χαμόγελο στη διάρκεια της θεραπείας τους. Ως Υπουργός Υγείας, έχω ιδιαίτερη ευαισθησία για τους ογκολογικούς ασθενείς και θέλω να στηρίξω προσωπικά τέτοιες καινοτόμες πρωτοβουλίες που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής τους», σημείωσε στην ανάρτησή του.
Στο ΕΣΥ αποδεικνύουμε κάθε μέρα ότι μπορούμε να καινοτομούμε.
Στο Νοσοκομείο «Μεταξά» ξεκίνησε μια συγκινητική και σπουδαία δράση: «Παρέα με Ουρά». Σκύλοι θεραπείας βρίσκονται δίπλα σε ογκολογικούς ασθενείς, χαρίζοντας ανακούφιση, δύναμη και χαμόγελο στη διάρκεια της θεραπείας… pic.twitter.com/NGCDBh6ol0— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) August 20, 2025
Η πρωτοβουλία, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Dog Therapy και την οργάνωση Win Cancer, θα έχει συστηματική εφαρμογή από το φθινόπωρο, με εβδομαδιαίες επισκέψεις σκύλων θεραπείας στο «Μεταξά». Στόχος είναι η σταδιακή επέκταση του προγράμματος και σε άλλα ογκολογικά νοσοκομεία της χώρας.
Παράλληλα, εξετάζεται ακόμη πιο καινοτόμο βήμα: η δυνατότητα οι ίδιοι οι ασθενείς να μπορούν, υπό αυστηρούς κανόνες και πρωτόκολλα, να φέρνουν τα δικά τους κατοικίδια σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους του νοσοκομείου.
«Το ΕΣΥ εξελίσσεται και αλλάζει προς το καλύτερο μέρα με τη μέρα. Και η δική μας δέσμευση είναι πάντα μία: να βάζουμε τον ασθενή στο κέντρο», κατέληξε ο κ. Γεωργιάδης.
