Διάψευση των δημοσιευμάτων που έκαναν λόγο για χορήγηση επιδόματος επικινδυνότητας στους υπαλλήλους της Βουλής έκανε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, ξεκαθάρισε ότι δεν υπήρξε καμία τέτοια απόφαση, χαρακτηρίζοντας τα σχετικά δημοσιεύματα «ψευδή».
«Η Βουλή δεν νομοθέτησε ούτε αποφάσισε κάτι που να προβλέπει την παροχή τέτοιου επιδόματος. Στη σχετική διάσκεψη, με τη σύμφωνη γνώμη σχεδόν όλων των κομμάτων, απλώς αποφασίστηκε να ισχύσει το ίδιο θεσμικό πλαίσιο που εφαρμόζεται για τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους», τόνισε ο κ. Μαρινάκης.
Τι ισχύει σήμερα
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υπενθύμισε ότι η σχετική νομοθεσία θεσπίστηκε το 2015 και εξακολουθεί να εφαρμόζεται με τη συναίνεση όλων των πολιτικών δυνάμεων. Το επίδομα, όπως διευκρίνισε, αφορά έναν πολύ μικρό αριθμό υπαλλήλων που ήδη το δικαιούνται λόγω ειδικότητας – όπως οι καθαρίστριες – και δεν πρόκειται για νέα παροχή.
«Δεν αποφασίστηκε να δοθεί κανένα νέο επίδομα σε υπαλλήλους που δεν το λάμβαναν μέχρι τώρα», κατέληξε ο κ. Μαρινάκης.
