Για την ένταση που σημειώθηκε στη Σύρο την Κυριακή, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων της ογκολογικής μονάδας του νοσοκομείου, μίλησε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Ο ίδιος κατήγγειλε ότι δέχθηκε επίθεση με τον γιο του στο αυτοκίνητο, από άτομα που –όπως είπε– είχαν προηγουμένως προσπαθήσει να εμποδίσουν την προσέγγιση κρουαζιερόπλοιου με Ισραηλινούς τουρίστες.
Το περιστατικό στο νοσοκομείο
Ο υπουργός ανέφερε πως στο εσωτερικό του νοσοκομείου τον περίμεναν συνδικαλιστές με τους οποίους συνομίλησε χωρίς προβλήματα. Την ίδια ώρα, όμως, συγκεντρώθηκαν απ’ έξω ομάδες που, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν σχετίζονταν με το νοσοκομείο – εργατικό κέντρο, αναρχικές ομάδες και μέλη καταλήψεων. Η Αστυνομία δεν τους επέτρεψε να εισέλθουν στον χώρο.
«Επίθεση με γροθιές και μπουκάλια»
Όπως περιέγραψε, κατά την αποχώρησή του δέχθηκε επίθεση:
«Μπήκα στο αυτοκίνητο με τον γιο μου και μας επιτέθηκαν πιο τρομακτικά από ό,τι φαίνεται στο βίντεο, με γροθιές, μπουκάλια και αντικείμενα για να σπάσουν τα τζάμια. Άλλο η διαμαρτυρία, άλλο η βία», είπε χαρακτηριστικά.
Σχόλια για τον Αλέξη Τσίπρα
Ο Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρθηκε και στον Αλέξη Τσίπρα, χαρακτηρίζοντάς τον «τεράστιο πολιτικό ταλέντο που σπαταλήθηκε». Υπενθύμισε την εκλογική του άνοδο το 2006, σημειώνοντας όμως ότι δεν αξιοποίησε το δυναμικό του: «Όπως κάποιοι αθλητές που γεννιούνται ταλέντα αλλά δεν δουλεύουν και δεν εξελίσσονται».
Για τους πολιτικούς αντιπάλους
Σχολιάζοντας την τρέχουσα πολιτική σκηνή, είπε ότι οι βασικοί αντίπαλοι της κυβέρνησης δεν έχουν ιδιαίτερη απήχηση. Για τον Νίκο Ανδρουλάκη ανέφερε ότι «δεν έχει ενδιαφέρον», ενώ για τη Ζωή Κωνσταντοπούλου ότι «θέλει να βάλει όλους φυλακή». Για τον κ. Τσίπρα εκτίμησε ότι θα ξεκινήσει περιοδεία για το βιβλίο του και στη συνέχεια θα μετρήσει τις πολιτικές του δυνάμεις.
Το ΕΣΥ και τα κενά
Τέλος, αναφερόμενος στην κατάσταση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, υποστήριξε ότι τα φετινά κενά είναι κατά 82% λιγότερα σε σχέση με πέρυσι, επικαλούμενος στοιχεία της ΠΟΕΔΗΝ. Όπως είπε, «δεν είναι ρεαλιστικό να καλύψουμε το 100% των κενών», αλλά η εικόνα φέτος είναι βελτιωμένη, φέρνοντας ως παράδειγμα το νοσοκομείο της Κω όπου «δεν ακούστηκε φασαρία, σε αντίθεση με πέρυσι».
