Περιήγηση Μητσοτάκη στη ΔΕΘ: Χιούμορ στο μονοθέσιο της F1 και δέσμευση για ανάπλαση στο κέντρο της πόλης

6
Σεπτέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με χιούμορ και χαλαρή διάθεση έκανε από το πρωί την περιοδεία του στη 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Στο περίπτερο της McLaren Formula F1 Team είδε από κοντά το εντυπωσιακό μονοθέσιο, σχολιάζοντας χαριτολογώντας: «Εγώ αν μπω εδώ δεν θα ξαναβγώ, ε;». Παράλληλα, έστειλε σαφές μήνυμα για το μέλλον της ΔΕΘ, τονίζοντας ότι το εκθεσιακό κέντρο θα παραμείνει στην καρδιά της πόλης και θα αναπλαστεί με ταχύτητα.

mitsotakis-deth-2025-formula_1_3_

Επαφές και στάσεις στα περίπτερα

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η ξενάγηση που πραγματοποιήθηκε στο περίπτερο του ERTnews, παρουσία του Προέδρου και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης, στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Ο Πρόεδρος της ΕΡΤ, Γιάννης Παπαδόπουλος, του πρόσφερε με αφορμή το Ευρωμπάσκετ 2025 μια συλλεκτική φανέλα της Εθνικής ομάδας μπάσκετ, με το όνομά του και τις υπογραφές των παικτών. Ο κ. Μητσοτάκης ευχαρίστησε για το δώρο, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως «χαιρόμαστε γιατί η ΕΡΤ εκτός των άλλων, στηρίζει πάντα όλες τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις».

ΔΕΘ: Ο Κυρ. Μητσοτάκης ξεναγήθηκε στο περίπτερο του ΕΡΤnews – Το δώρο στον Πρωθυπουργό

Στο περίπτερο με τα αθλητικά σωματεία, τον υποδέχθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης, ενώ ακολούθησαν εντυπωσιακές γυμναστικές επιδείξεις. Ο πρωθυπουργός παρέλαβε επίσης μπλούζα με το όνομά του από το «Τζάμπολ αγάπης» με παιδιά με ειδικές δεξιότητες.

mitsotakis-gymanstikes-epideixeis-deth_2_

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε και το περίπτερο του υπουργείου Υγείας, όπου τον περίμενε ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης. Εκεί χαρακτήρισε τομές τις υπηρεσίες πρόληψης που παρέχει το κράτος και κάλεσε τους πολίτες να μην αγνοούν τα μηνύματα που δέχονται στο κινητό τους για δωρεάν προληπτικές εξετάσεις.

mitsotakis-deth-periptero-ypoyrgeio-ygeias_5_

Η ανάπλαση της ΔΕΘ και οι δεσμεύσεις

Νωρίτερα, στη συνάντησή του με τη Διοίκηση της ΔΕΘ-Helexpo, ο πρωθυπουργός παρουσίασε την κυβερνητική πρόταση για την ανάπλαση του χώρου. Ξεκαθάρισε ότι η ΔΕΘ θα παραμείνει στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, με το έργο να «τρέχει» από το Υπερταμείο και να χρηματοδοτείται από δημόσιες δαπάνες. Δεσμεύτηκε ότι η υλοποίηση θα προχωρήσει με γρήγορους ρυθμούς, ενώ διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους της ΔΕΘ-Helexpo ότι δεν έχουν κανένα λόγο ανησυχίας.

6647877__1_

Η Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι καμία άλλη πόλη στην Ελλάδα δεν έχει λάβει αναλογικά τόσα κονδύλια για έργα υποδομής, σημειώνοντας ότι η Θεσσαλονίκη παραμένει βασικός άξονας στην αναπτυξιακή στρατηγική της κυβέρνησης. Στρέφοντας το βλέμμα στο μέλλον, μίλησε για μια πόλη που θα συνεχίσει να εκσυγχρονίζεται, με έμφαση σε έργα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πολιτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης – 350 εκατ. ευρώ για τη διαστημική πολιτική

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «σημαντικά βήματα,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ