Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε βίντεο που δημοσίευσε στο TikTok, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σχολίασε την επιστροφή του Final 4 της Euroleague στην Αθήνα, χαρακτηρίζοντάς την ως «μια δικαίωση των προσπαθειών της κυβέρνησης» για την ανάληψη μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων στη χώρα.
Η ανάρτηση του πρωθυπουργού
Ο κ. Μητσοτάκης συνέδεσε την είδηση με τη μεγάλη πορεία της Εθνικής ομάδας στο Eurobasket, υπογραμμίζοντας τη σημασία που έχει για το ελληνικό μπάσκετ η συγκυρία:
«Μετά τη μεγάλη πρόκριση της Εθνικής μας στα ημιτελικά του Eurobasket σήμερα είχαμε ένα ακόμα πολύ καλό νέο για το ελληνικό μπάσκετ! Μετά από 19 χρόνια το Final 4 επιστρέφει στην Αθήνα, στο ΟΑΚΑ.
Είναι μια δικαίωση των προσπαθειών της κυβέρνησής μας να φέρει στην πατρίδα μας μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις. Με την ελπίδα φυσικά να δούμε και τις δύο ελληνικές ομάδες στο F4».
@kyriakosmitsotakis_ Το Final 4 της EuroLeague επιστρέφει στην Ελλάδα!
Η επιστροφή του Final 4 στην Αθήνα
Η κορυφαία μπασκετική διοργάνωση της Ευρώπης θα φιλοξενηθεί ξανά στο ΟΑΚΑ, έπειτα από 19 χρόνια, προσδίδοντας στην Αθήνα τον ρόλο της αθλητικής πρωτεύουσας. Η επιλογή της ελληνικής πρωτεύουσας επιβεβαιώνει το αυξημένο ενδιαφέρον διεθνών διοργανωτών να επιστρέφουν στη χώρα, αξιοποιώντας τόσο τις σύγχρονες αθλητικές υποδομές όσο και τη δυναμική του ελληνικού κοινού.
Διπλό μήνυμα για το ελληνικό μπάσκετ
Η χρονική συγκυρία της ανακοίνωσης, αμέσως μετά την ιστορική πρόκριση της Εθνικής Ελλάδας στα ημιτελικά του Eurobasket, δίνει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στο γεγονός. Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε ότι το Final 4 αποτελεί «μεγάλη στιγμή για το ελληνικό μπάσκετ» και εξέφρασε την ευχή να δούμε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό να διεκδικούν τον τίτλο μπροστά στους φιλάθλους τους στο ΟΑΚΑ.
