«Κλείδωσε» η συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν στη Νέα Υόρκη στις 23 Σεπτεμβρίου

18
Σεπτέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Κυβερνητικές πηγές επιβεβαίωσαν ότι «κλείδωσε» η συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στη Νέα Υόρκη, την Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2025. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στο περιθώριο των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ.

Στο επίκεντρο οι ελληνοτουρκικές σχέσεις

Η επικείμενη συνάντηση αναμένεται να επικεντρωθεί στις διμερείς σχέσεις και στις τελευταίες εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο, σε μια περίοδο αυξημένων εντάσεων στο Αιγαίο.

Διάλογος σε υψηλό επίπεδο

Η συνάντηση στη Νέα Υόρκη θεωρείται κομβική, καθώς έρχεται σε μια συγκυρία κατά την οποία Αθήνα και Άγκυρα επιδιώκουν να διατηρήσουν ανοιχτούς διαύλους επικοινωνίας, παρά τις διαφωνίες που παραμένουν σε καίρια ζητήματα.

Διεθνές πλαίσιο

Το τετ α τετ των δύο ηγετών θα πραγματοποιηθεί υπό το βλέμμα της διεθνούς κοινότητας, καθώς πλήθος αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων θα βρίσκονται στη Νέα Υόρκη για τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Πώς το κύκλωμα «πείραζε» τους ψηφιακούς μετρητές και «έκλεβε» τον ΔΕΔΔΗΕ – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος εξαρθρώθηκε…

Κάρπαθος: Σεισμός 4,9 Ρίχτερ, αισθητός και στην Κάσο

Ιδιαίτερα αισθητή έγινε στην ευρύτερη περιοχή η σεισμική δόνηση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ