Γεωργιάδης από Δράμα: «Το νοσοκομείο έχει εξαιρετικά αποτελέσματα – Σχέδιο για ενίσχυση της παθολογικής»

20
Σεπτέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης επισκέφθηκε το Γενικό Νοσοκομείο Δράμας, όπου υπογράμμισε ότι οι αξιολογήσεις των ασθενών δείχνουν «εξαιρετικά καλά αποτελέσματα» και ανακοίνωσε άμεσο σχέδιο για την ενίσχυση της παθολογικής κλινικής με μόνιμο προσωπικό.

Η επίσκεψη στο νοσοκομείο και οι συναντήσεις

Την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου ο Άδωνις Γεωργιάδης, συνοδευόμενος από τη Γενική Γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας Λίλιαν Βιλδιρίδη και τον Διοικητή της 4ης ΥΠΕ Παναγιώτη Μπογιατζίδη, επισκέφθηκε το νοσοκομείο Δράμας.
Εκεί τον υποδέχθηκαν η διοικήτρια Θεσσαλονικιά Καρατζόγλου, ο βουλευτής Δράμας Δημήτρης Κυριαζίδης, ο αντιπεριφερειάρχης Δράμας Μιχάλης Μουρβετίδης, ο δήμαρχος Δράμας Γιώργος Παπαδόπουλος, καθώς και μέλη του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού. Ο υπουργός ξεναγήθηκε στους χώρους, συνομίλησε με εργαζόμενους και ενημερώθηκε για τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Τα έργα αναβάθμισης και ο νέος εξοπλισμός

Σύμφωνα με την ενημέρωση, στο νοσοκομείο υλοποιούνται μέσω Ταμείου Ανάκαμψης και ΕΣΠΑ έργα ενεργειακής αναβάθμισης, καθώς και αναμόρφωσης και επέκτασης του τμήματος επειγόντων περιστατικών. Παράλληλα, αναμένεται ενίσχυση με νέο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό αξίας 1,5 εκατ. ευρώ.
Ο προϋπολογισμός του νοσοκομείου από 8,1 εκατ. ευρώ το 2019 αυξήθηκε σε 10,5 εκατ. ευρώ το 2025, σημειώνοντας άνοδο κατά 28,57%, γεγονός που αποτυπώνει, όπως τόνισε ο υπουργός, την προσπάθεια ενίσχυσης του ΕΣΥ.

Οι δηλώσεις Γεωργιάδη και το σχέδιο για την παθολογική

Σε δηλώσεις του μετά την επίσκεψη, ο Άδωνις Γεωργιάδης χαρακτήρισε «πολύ καλό» το νοσοκομείο της Δράμας, με βάση τις αξιολογήσεις των ασθενών, και ευχαρίστησε τη διοίκηση και το προσωπικό για τον αγώνα τους.
«Συμφωνήσαμε σε ένα άμεσο σχέδιο που θα μπει σε εφαρμογή μέσα στον Οκτώβριο, για να προσελκύσουμε μόνιμο προσωπικό στην παθολογική κλινική, που είναι και το μεγάλο πρόβλημα του νοσοκομείου», είπε χαρακτηριστικά, εκφράζοντας αισιοδοξία για τα αποτελέσματα.
Παράλληλα, τόνισε τη σημασία της συνεργασίας Περιφέρειας, Δήμου και Υγειονομικής Περιφέρειας, σημειώνοντας: «Ήρθαμε όλοι μαζί γιατί είμαστε μια ομάδα. Συντονισμένα, η πολιτεία σε όλους τους βαθμούς διοίκησης, για να λύσουμε ένα πρόβλημα για τον λαό της Δράμας».

Η επίσκεψη του υπουργού Υγείας ανέδειξε αφενός τις σημαντικές παρεμβάσεις αναβάθμισης που βρίσκονται σε εξέλιξη στο νοσοκομείο Δράμας και αφετέρου την ανάγκη ουσιαστικής ενίσχυσης της παθολογικής κλινικής. Ο ίδιος δεσμεύτηκε για άμεσες κινήσεις προσέλκυσης μόνιμου προσωπικού, με στόχο να δοθούν απτές λύσεις στους κατοίκους της περιοχής και να συνεχιστεί η ποιοτική λειτουργία του νοσοκομείου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ