Την πιθανότητα να τεθεί όριο ηλικίας για τη χρήση των social media ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στη Νέα Υόρκη, σε εκδήλωση με θέμα «Protecting Children in the Digital Age» που διοργάνωσε η Αυστραλία.
Πρόταση για «ψηφιακή ενηλικίωση»
Ο πρωθυπουργός σημείωσε ότι η Ελλάδα εξετάζει το ενδεχόμενο να θεσπίσει όριο «ψηφιακής ενηλικίωσης», προκειμένου να προστατεύσει τα παιδιά και τους εφήβους από τους κινδύνους της αλόγιστης χρήσης των κοινωνικών δικτύων.
«Εμείς στην Ελλάδα είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε ένα βήμα παραπάνω και να εξετάσουμε σοβαρά την απαγόρευση της χρήσης των κοινωνικών μέσων, μέσω του καθορισμού ορίου ψηφιακής ενηλικίωσης όπως αυτή που έχετε εφαρμόσει», τόνισε.
Συνεργασία με την Αυστραλία
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε γνωστό ότι έχει ζητήσει από την ομάδα του να συνεργαστεί στενά με την αντίστοιχη αυστραλιανή, προκειμένου να διερευνηθούν οι δυνατότητες υλοποίησης ενός τέτοιου μέτρου.
Η Αυστραλία είναι από τις πρώτες χώρες που έχουν θεσπίσει όρια για τη χρήση social media από ανηλίκους, κάτι που η ελληνική κυβέρνηση φαίνεται έτοιμη να μελετήσει ως πρότυπο.
