Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε την πρώτη του συνάντηση με τη νέα πρέσβη των Ηνωμένων Πολιτειών στην Αθήνα, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, στο περιθώριο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη. Η επαφή αυτή αποτέλεσε μια πρώτη γνωριμία ενόψει της ανάληψης των καθηκόντων της Αμερικανίδας διπλωμάτη στην Ελλάδα.
Η νέα πρέσβης των ΗΠΑ στην Αθήνα
Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, η οποία θα ορκιστεί τη Δευτέρα, αναμένεται να αφιχθεί στην Αθήνα στο τέλος Οκτωβρίου, σηματοδοτώντας μια νέα φάση στις ελληνοαμερικανικές σχέσεις.
Το πλαίσιο της συνάντησης
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο περιθώριο εκδήλωσης που διοργανώθηκε από το Atlantic Council και τον Όμιλο Antenna, με αντικείμενο την εμβάθυνση της συνεργασίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τα κράτη-μέλη του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας AEGGIS (Alliance for Europe-Gulf Geopolitics & Investments Summit).
Ο ρόλος της Ελλάδας
Στην ομιλία του, ο πρωθυπουργός τόνισε τον κομβικό ρόλο της Ελλάδας ως «γέφυρας» μεταξύ Ινδίας, χωρών του Κόλπου και Ευρώπης, όχι μόνο σε πολιτικό αλλά και σε εμπορικό και ενεργειακό επίπεδο.
