Για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ μίλησε στο ΕΡΤnews ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Μάκης Βορίδης, τονίζοντας ότι η αντιπολίτευση προσπαθεί να δημιουργήσει τεχνητή πολιτική ένταση χωρίς ουσιαστική βάση.
«Δεν υπάρχει θέμα παραγραφής»
Ο κ. Βορίδης ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται ζήτημα παραγραφής αναφορικά με τη δική του εμπλοκή, καθώς η Βουλή έχει ήδη αποφανθεί, απορρίπτοντας την πρόταση για σύσταση προκαταρκτικής επιτροπής. Όπως σημείωσε, οι δύο πράξεις που του αποδίδονται είναι «η παραίτηση ενός υφισταμένου και η συναίνεση στην εφαρμογή μιας υπουργικής απόφασης», γεγονός που, όπως είπε, δείχνει την αγωνία της αντιπολίτευσης.
Το σχέδιο δράσης με την Κομισιόν
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο σχέδιο δράσης που είχε συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πριν καν ξεκινήσουν οι εισαγγελικές έρευνες. Το σχέδιο, όπως εξήγησε, περιλαμβάνει μέτρα όπως τα διαχειριστικά σχέδια βόσκησης, την αναβάθμιση του λογισμικού του ΟΠΕΚΕΠΕ και την ενίσχυσή του με εξειδικευμένο προσωπικό πληροφορικής.
Η αρμοδιότητα της Εξεταστικής Επιτροπής
Απαντώντας για τα ονόματα που έχουν ακουστεί αλλά δεν περιλαμβάνονται στη λίστα των 74 ατόμων της πρότασης της ΝΔ, ο κ. Βορίδης διευκρίνισε ότι η Εξεταστική Επιτροπή δεν έχει ρόλο να εξετάσει ποινικές ευθύνες ιδιωτών. «Η Βουλή δεν έχει ποινική αρμοδιότητα για τους πολίτες. Αυτή ανήκει στην Εισαγγελία», σημείωσε.
Οι τηλεφωνικές συνομιλίες
Αναφερόμενος στις 3.000 σελίδες τηλεφωνικών συνδιαλέξεων που έχουν κατατεθεί, ο κ. Βορίδης επισήμανε ότι, εάν η Εξεταστική Επιτροπή τις λάμβανε όλες υπόψη, η έρευνα θα κατέληγε «άγονη και εκτός αρμοδιότητας».
