Σφοδρή επίθεση κατά της Ζωής Κωνσταντοπούλου εξαπέλυσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή τις δηλώσεις της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας, η οποία τον είχε χαρακτηρίσει «πολιτικό σκουλήκι». Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο κ. Γεωργιάδης απάντησε με ιδιαίτερα αιχμηρούς χαρακτηρισμούς, υποστηρίζοντας ότι η κ. Κωνσταντοπούλου «εκμεταλλεύεται την υπόθεση Ρούτσι για προσωπικό όφελος».
«Η Ζωή Κωνσταντοπούλου βγάζει λεφτά από το δικηγορικό της γραφείο»
«Η Ζωή Κωνσταντοπούλου τσιμπάει πελάτες, βγάζει λεφτά. Της είναι αδιάφορος ο Πάνος Ρούτσι, της είναι αδιάφορο αν πάθει κακό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας.
Ο κ. Γεωργιάδης πρόσθεσε πως η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας είχε καθυστερήσει δύομισι χρόνια να ολοκληρώσει τον φάκελο για τις τοξικολογικές εξετάσεις, διερωτώμενος γιατί επέλεξε να το κάνει «τώρα, ενώ ξεκίνησε την απεργία πείνας ο Πάνος Ρούτσι».
Σύμφωνα με τον ίδιο, «η κ. Κωνσταντοπούλου θέλει να ανοίξει ξανά η ανακριτική διαδικασία, ώστε να καθυστερήσει η δίκη. Δεν την ενδιαφέρει ούτε η αλήθεια ούτε η δικαιοσύνη, αλλά το πολιτικό και οικονομικό της όφελος».
«Τη νοιάζει το γραφείο της, όχι τα Τέμπη»
Συνεχίζοντας, ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε πως «η Ζωή Κωνσταντοπούλου δεν νοιάζεται για τα Τέμπη, ούτε για τα θύματα. Τη νοιάζει το δικηγορικό της γραφείο, που κάθε μέρα διαφημίζει μέσα από τη Βουλή. Κάθε φορά που μιλάει, ουσιαστικά κάνει διαφήμιση για τους πελάτες της».
Παράλληλα, ο υπουργός Υγείας χαρακτήρισε την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας «ένα κακό και ψυχρό άτομο», απαντώντας στις βαριές εκφράσεις που είχε χρησιμοποιήσει εκείνη εναντίον του τις προηγούμενες ημέρες.
Αναφορές και στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας
Ο κ. Γεωργιάδης άφησε αιχμές και προς στελέχη του κυβερνώντος κόμματος, σημειώνοντας ότι «θα μπορούσε κι εκείνος να υποκύψει στον λαϊκισμό». «Όταν ψήφισα το πρώτο μνημόνιο, με έβριζε το 99% των Ελλήνων. Θα μπορούσα κι εγώ, όπως και κάποιοι άλλοι, να το παίζω καλός», είπε χαρακτηριστικά.
«Υπάρχει σταθμός του ΕΚΑΒ δίπλα στον Πάνο Ρούτσι»
Αναφερόμενος στην υγεία του Πάνου Ρούτσι, ο Άδωνις Γεωργιάδης υπογράμμισε ότι το υπουργείο Υγείας έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία του:
«Υπάρχει σταθμός του ΕΚΑΒ δίπλα του στο Σύνταγμα. Με εντολή μου, τρεις φορές την ημέρα τον ρωτούν για την κατάστασή του. Η γιατρός του, κυρία Κοσμοπούλου, τον παρακολουθεί στενά».
Παράλληλα, αναφέρθηκε στη διάδοση της είδησης ότι ο Ρούτσι μεταφέρθηκε σε ξενοδοχείο για λόγους υγείας, λέγοντας:
«Όταν κάποιος αισθάνεται αδιαθεσία, δεν τον πάμε σε ξενοδοχείο, τον πάμε σε νοσοκομείο. Κάποιοι το διέρρευσαν για να προκαλέσουν ανησυχία. Ο ίδιος είπε ότι είναι καλά και απλώς μετακινήθηκε λόγω της πορείας».
