Δύο χρόνια μετά το αιματοκύλισμα στο Ισραήλ από την επίθεση της Χαμάς, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έστειλε μήνυμα υπέρ της ειρήνης και κατά του μίσους, τονίζοντας πως «η Ελλάδα στέκεται σθεναρά απέναντι στη βία και την τρομοκρατία».
Η φετινή επέτειος συμπίπτει με τις εν εξελίξει διαπραγματεύσεις στην Αίγυπτο για τον τερματισμό του πολέμου στη Γάζα, με τον πρωθυπουργό να καλεί όλες τις πλευρές να δείξουν θάρρος και αυτοσυγκράτηση, ώστε να επιτευχθεί διαρκής εκεχειρία και απελευθέρωση όλων των ομήρων.
Το μήνυμα του πρωθυπουργού
Σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε:
«Σήμερα κάνουμε μια παύση για να τιμήσουμε τα θύματα της τρομοκρατίας.
Στεκόμαστε σθεναρά κατά του μίσους και της βίας.
Καθώς οι συνομιλίες προχωρούν στο πλαίσιο του σχεδίου του Ντόναλντ Τραμπ,
παροτρύνουμε όλα τα μέρη να ενεργήσουν με θάρρος και αυτοσυγκράτηση –
προς μια διαρκή εκεχειρία, την απελευθέρωση όλων των ομήρων
και ένα μέλλον ειρήνης και ασφάλειας για όλους».
Today we pause to honor the victims of terror. We stand firmly against hatred and violence. As talks advance under @POTUS plan, we urge all parties to act with courage and restraint: toward a lasting ceasefire, release of all hostages and a future of peace and security for all.
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) October 7, 2025
Το μήνυμα του πρωθυπουργού έρχεται σε μια κρίσιμη καμπή των συνομιλιών μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστινίων, με την Αθήνα να υπογραμμίζει σταθερά τη σημασία της διπλωματικής λύσης και της προστασίας των αμάχων.
«Η Ελλάδα θα συνεχίσει να στηρίζει κάθε προσπάθεια για ειρήνη και σταθερότητα στη Μέση Ανατολή», καταλήγει η κυβερνητική ανακοίνωση.
