Μετά το τέλος της στρατιωτικής παρέλασης στη Θεσσαλονίκη, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έστειλε μήνυμα ενότητας και εθνικής υπερηφάνειας, υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα τιμά το παρελθόν της, αλλά ταυτόχρονα προχωρά με αυτοπεποίθηση στο μέλλον.
Η Ελλάδα της υπερηφάνειας και της αυτοπεποίθησης
«Στην εντυπωσιακή στρατιωτική παρέλαση της Θεσσαλονίκης που παρακολουθήσαμε αντανακλάται η εικόνα μιας χώρας που σέβεται και τιμά τις ένδοξες στιγμές του παρελθόντος της και ταυτόχρονα είναι σε θέση να ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση», δήλωσε ο πρωθυπουργός αμέσως μετά το πέρας της παρέλασης.
Η παρουσία πλήθους κόσμου στην παραλιακή λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου, αλλά και η συμμετοχή των Ενόπλων Δυνάμεων, έδωσαν το στίγμα μιας γιορτής που ενώνει τους Έλληνες μέσα από την ιστορία και την πίστη στη συνέχεια του έθνους.
«Το μήνυμα της ενότητας να το μεταλαμπαδεύσουμε στις ευθύνες της δικής μας γενιάς»
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στάθηκε ιδιαίτερα στη σημασία του “Όχι” και στη δύναμη της ενότητας:
«Πριν από 85 χρόνια οι Έλληνες παραμέρισαν τις διαφορές τους και ενώθηκαν για να πολεμήσουν για την ελευθερία τους. Κατήγαγαν μια νίκη περήφανη. Αυτό το μήνυμα της ενότητας καλούμαστε να το μεταλαμπαδεύσουμε στις ευθύνες της δικής μας γενιάς».
«Οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι πάντα εδώ για να υπερασπιστούν την ελευθερία»
Ο πρωθυπουργός εξήρε το έργο και την αποστολή των Ενόπλων Δυνάμεων, τονίζοντας ότι η Ελλάδα μπορεί να αισθάνεται ασφαλής:
«Ζούμε σε ταραγμένους καιρούς, αλλά η παρέλαση μάς κάνει όλους να αισθανόμαστε ήσυχοι ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι πάντα εδώ για να υπερασπιστούν την ελευθερία για την οποία οι πρόγονοί μας αγωνίστηκαν».
«Σε ιστορικό μετασχηματισμό οι Ένοπλες Δυνάμεις»
Αναφερόμενος στις σύγχρονες προκλήσεις, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε πως οι Ένοπλες Δυνάμεις βρίσκονται «σε μια διαδικασία του σημαντικότερου μετασχηματισμού στην ιστορία τους, για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις των καιρών».
Ολοκληρώνοντας, ο πρωθυπουργός αφιέρωσε τη μέρα σε όσους υπηρετούν την πατρίδα:
«Η εθνική αυτή γιορτή είναι αφιερωμένη σε εκείνες και εκείνους που δεν κοιμούνται τα βράδια, 365 ημέρες τον χρόνο, για να μπορούμε εμείς να απολαμβάνουμε τα αγαθά της ελευθερίας μας».
