Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό, γεγονός που αλλάζει το σημερινό του πρόγραμμα, χωρίς ωστόσο να το ανατρέπει πλήρως. Το υπουργικό συμβούλιο που είχε προγραμματιστεί για σήμερα στις 12:00 πραγματοποιείται μέσω τηλεδιάσκεψης, ενώ το απόγευμα ο πρωθυπουργός θα δώσει κανονικά το «παρών» στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας για τα εγκαίνια της νέας πρόσοψης του Πενταγώνου, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας.
Ο πρωθυπουργός παραμένει σε καλή κατάσταση
Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, ο κ. Μητσοτάκης παραμένει ασυμπτωματικός και θα συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά του εξ αποστάσεως. Η εκδήλωση στο Πεντάγωνο, όπου θα παραστεί, θα πραγματοποιηθεί σε εξωτερικό χώρο, ενώ ο πρωθυπουργός θα φορέσει μάσκα, ακολουθώντας τις υγειονομικές οδηγίες.
Η ατζέντα του υπουργικού συμβουλίου
Το σημερινό υπουργικό επικεντρώνεται σε κρίσιμα ζητήματα, με βασικό θέμα το νομοσχέδιο για την υπαγωγή του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ, που εισηγούνται ο Κωστής Χατζηδάκης, ο Κυριάκος Πιερρακάκης και ο Κώστας Τσιάρας. Η ρύθμιση θεωρείται προαπαιτούμενο για την έγκριση από την Κομισιόν και την αποδέσμευση κονδυλίων για τις αγροτικές επιδοτήσεις του Νοεμβρίου.
Παράλληλα, στη συνεδρίαση θα παρουσιαστεί νέα κυβερνητική πρωτοβουλία για ένα πιο φιλικό κράτος προς τον πολίτη, με τη συμμετοχή του υπουργού Επικρατείας Άκη Σκέρτσου. Η δράση προβλέπει ψηφιακά εργαλεία και τεχνητή νοημοσύνη για την απλοποίηση περίπου 400 διοικητικών διαδικασιών μέσω της πλατφόρμας «ΜΙΤΟΣ».
Επαφές και συμβολισμοί στο Πεντάγωνο
Το απόγευμα, ο κ. Μητσοτάκης θα παραστεί στα αποκαλυπτήρια της νέας βιοκλιματικής όψης του Πενταγώνου, έργο του γλύπτη Κώστα Βαρώτσου. Η παρουσία του θεωρείται συμβολική κίνηση επανεκκίνησης των σχέσεων με το Υπουργείο Άμυνας και τον Νίκο Δένδια, μετά την ένταση που είχε προκύψει σχετικά με το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη.
Στην τελετή αναμένεται να δώσουν το παρών πολιτικοί και θεσμικοί παράγοντες, ενώ ο πρωθυπουργός θα περιοριστεί σε σύντομο χαιρετισμό λόγω της πρόσφατης διάγνωσης.
