Διπλωματικό τετ-α-τετ Γεραπετρίτη με τη Κίμπερλι Γκίλφοϊλ στην Ελλάδα

3
Νοέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης θα συναντηθεί αύριο, Τρίτη 4 Νοεμβρίου, στις 13:30, με τη νέα Πρέσβη των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, στο Υπουργείο Εξωτερικών.

Επαφή μετά την επίδοση διαπιστευτηρίων

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί λίγες ώρες μετά την επίδοση των διαπιστευτηρίων της κ. Γκίλφοϊλ στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Τασούλα, σηματοδοτώντας την επίσημη έναρξη της θητείας της στην Αθήνα.

Η συζήτηση αναμένεται να εστιάσει στην ενίσχυση των ελληνοαμερικανικών σχέσεων, την περιφερειακή ασφάλεια, καθώς και στις προοπτικές συνεργασίας στους τομείς της ενέργειας, της άμυνας και της τεχνολογίας.

Η νέα Πρέσβης των ΗΠΑ αναλαμβάνει τα καθήκοντά της σε μια περίοδο αυξημένης γεωπολιτικής κινητικότητας, με την Ελλάδα να παραμένει σημαντικός στρατηγικός εταίρος των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ανατολική Μεσόγειο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Γαβριήλ Σακελλαρίδης: Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, αν δεν διπλασιαστούν οι οργανικές θέσεις εργασίας

Συνάντηση με τον Σύλλογο Εργαζομένων της Επιθεώρησης Εργασίας πραγματοποίησε…

Δήμος Αθηναίων: Ένας στους τρεις άστεγους βρίσκεται στον δρόμο για περισσότερα από πέντε χρόνια

Το ζήτημα της αστεγίας στην Αθήνα παραμένει ένα σύνθετο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ