Μαρινάκης κατά Πελετίδη: «Είμαστε με τα καλά μας;» – Αντιπαράθεση για την αφαίρεση πινακίδας σχολείου στην Πάτρα

6
Νοέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Έντονη πολιτική αντιπαράθεση ξέσπασε ανάμεσα στον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη και τον δήμαρχο Πατρέων Κώστα Πελετίδη, μετά την απόφαση του τελευταίου να ξηλώσει πινακίδα έξω από σχολείο που είχε ανακαινιστεί μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», επειδή –όπως είπε– η ανακαίνιση χρηματοδοτήθηκε από «κακές τράπεζες».

Ο κ. Μαρινάκης, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σχολίασε σκωπτικά:
«Ρε παιδιά, είμαστε με τα καλά μας; Ο δήμαρχος κατέβασε την πινακίδα έξω από σχολείο που ανακαινίστηκε γιατί δεν του άρεσε ότι οι “κακές τράπεζες” έδωσαν λεφτά».

«Το ξήλωμα δεν είναι πολιτική»

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος έκανε λόγο για παράλογη εικόνα και ιδεοληψίες που «δεν συνιστούν πρόοδο», υπογραμμίζοντας πως η κυβέρνηση συνεχίζει το έργο της αναβάθμισης των σχολείων:
«Αντί να πει μπράβο που σχολεία αλλάζουν όψη, αντί να διεκδικήσει περισσότερα κονδύλια, ο δήμαρχος ξηλώνει πινακίδες. Το ξήλωμα δεν είναι πολιτική».

Τι είναι το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου»

Ο Παύλος Μαρινάκης εξήγησε πως το πρόγραμμα περιλαμβάνει την ανακαίνιση 431 σχολείων σε 245 δήμους της χώρας, με 100 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες, ενώ επεκτείνεται με επιπλέον 300 εκατ. ευρώ τραπεζικής συνεισφοράς και 250 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

«Συνολικά, πάνω από 650 εκατ. ευρώ πηγαίνουν για τη βελτίωση της προσβασιμότητας, την ανακαίνιση υποδομών, αθλητικών χώρων και αιθουσών. Όταν κάποιοι ξηλώνουν πινακίδες, εμείς αναβαθμίζουμε σχολεία», τόνισε χαρακτηριστικά.

Η απάντηση Πελετίδη

Ο δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, υπερασπίστηκε την κίνησή του μιλώντας στο ERTnews, λέγοντας πως είναι «πρόκληση να μπαίνουν πινακίδες τραπεζών στα σχολεία».

«Οι τράπεζες πήραν 52 δισ. ευρώ από τον ελληνικό λαό για να σωθούν και τώρα δίνουν ψίχουλα για να φανούν ευεργέτες. Δεν θα δοξάζουμε αυτούς που συντρίβουν τη ζωή του λαού», δήλωσε, διευκρινίζοντας πως ο Δήμος δεν έχει καμία συμφωνία με τράπεζες ή ιδιώτες.

«Εμείς δεν θέλουμε χορηγίες. Θέλουμε η κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της απέναντι στην παιδεία. Αν δεν μπορεί, να φύγει», κατέληξε ο κ. Πελετίδης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Το Παράδοξο της Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς η «Έκρηξη» του AI Στραγγαλίζει τα Κέρδη των Τεχνολογικών Κολοσσών

 Αντί για εκτόξευση κερδών, οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου…

Πράσινη «Βόμβα» στην Άμυνα: Οριστική Συμφωνία του Παναθηναϊκού με τον Στέφαν Ντε Φράι

Το «Τριφύλλι» κινήθηκε με μεθοδικότητα και απέσπασε το μεγάλο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ