Στις Βρυξέλλες βρίσκεται σήμερα η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να συμμετάσχει στις εργασίες του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Προσερχόμενη στη συνεδρίαση, η υπουργός δήλωσε ότι θα ενημερώσει την αρμόδια Επίτροπο και αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ιστορική εθνική κοινωνική συμφωνία που υπεγράφη πρόσφατα μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και όλων των εθνικών κοινωνικών εταίρων.
«Η συμφωνία αυτή ενισχύει τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, προστατεύει περισσότερους εργαζόμενους, δημιουργεί πιο σταθερό εργασιακό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις και θεσπίζει ξεκάθαρους κανόνες στην αγορά εργασίας», ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Κεραμέως.
Παράλληλα, σημείωσε ότι στο Συμβούλιο θα συζητηθούν ζητήματα που αφορούν την απλοποίηση των διαδικασιών και την ενίσχυση της συμμόρφωσης με την εργασιακή και ασφαλιστική νομοθεσία, καθώς και θέματα που σχετίζονται με τις μετακλήσεις εργαζομένων.
