Μήνυμα αποκλιμάκωσης προς τον αγροτικό κόσμο έστειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Τασούλα στο Προεδρικό Μέγαρο.
Μπροστά στις κάμερες, ο πρωθυπουργός εξέφρασε την εκτίμηση ότι οι αγρότες θα απομακρυνθούν σύντομα από τα μπλόκα, καθώς όπως είπε έχουν ήδη ληφθεί μέτρα που κινούνται στη σωστή κατεύθυνση.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στις παρεμβάσεις που ανακοίνωσε χθες από το βήμα της Βουλής για το στεγαστικό και τον αγροτικό τομέα, σημειώνοντας ότι ανταποκρίνονται σε πραγματικές ανάγκες. «Θεωρώ ότι τα μέτρα κινούνται στη σωστή κατεύθυνση και λαμβάνουν υπόψη κάποια δίκαια αιτήματα», ανέφερε, εκφράζοντας την ελπίδα για θετική ανταπόκριση όσο πλησιάζουμε προς τις γιορτές.
Το μήνυμα για τα μπλόκα
Ο πρωθυπουργός ήταν σαφής ως προς τις επιπτώσεις των κινητοποιήσεων. «Θέλω να πιστεύω πως οι αγρότες θα απομακρυνθούν σύντομα από τα μπλόκα», είπε, προσθέτοντας ότι δεν μπορεί να τίθεται σε κίνδυνο η οικονομική δραστηριότητα της χώρας ούτε να στερείται από τους πολίτες η δυνατότητα να επισκέπτονται τα χωριά τους, ειδικά ενόψει Χριστουγέννων.
Η τοποθέτηση Τασούλα για προϋπολογισμό και αγροτικό
Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας στάθηκε στη σημασία του προϋπολογισμού, τονίζοντας ότι επιβεβαιώνει τη δημοσιονομική συνέπεια της χώρας. Όπως είπε, οι παροχές που προβλέπονται δεν υπονομεύουν τη σταθερότητα, κάτι που –κατά τον ίδιο– αποτυπώνεται και διεθνώς.
Σε ό,τι αφορά το αγροτικό ζήτημα, ο κ. Τασούλας εκτίμησε ότι η κατάσταση «οδηγείται σε πιο συναινετική εξέλιξη», επισημαίνοντας ότι τόσο η Πολιτεία όσο και η κοινωνία δείχνουν ευήκοον ους στα αιτήματα των αγροτών.
«Διάλογος, όχι σύγκρουση»
Κλείνοντας, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας υπογράμμισε τη σημασία του διαλόγου, λέγοντας ότι «όλα μπορούν να λυθούν εν πολλοίς όχι συγκρουσιακά αλλά με διαδικασίες διαλόγου». Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «άλλο να διαφωνούμε και άλλο να συγκρουόμαστε».
Στη συνέχεια και συγκεκριμένα στη 13:00, υπενθυμίζεται ότι ο πρωθυπουργός θα υποδεχθεί στο Μέγαρο Μαξίμου τα μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας. Αργότερα, θα μεταβεί στις Βρυξέλλες, όπου θα συμμετάσχει στη Σύνοδο Κορυφής ΕΕ – Δυτικών Βαλκανίων. Κι όπως όλα δείχνουν, σύμφωνα με τη στήλη «Big Mouth» του powergame.gr, επιστρέφοντας από τις Βρυξέλλες, ο πρωθυπουργός θα υποδεχτεί στο Μαξίμου τους εκπροσώπους των αγροτών. Αν πράγματι συμβεί αυτό την Παρασκευή, τότε είναι πολύ πιθανό εντός του Σαββατοκύριακου να ανοίξουν οι δρόμοι και να κάνουμε γιορτές υπό κανονικές συνθήκες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
