«Ένα μεγάλο ευχαριστώ»: Το μήνυμα της Μαρέβας Μητσοτάκη μετά την επέμβαση στα χέρια

11
Φεβρουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το πρώτο της μήνυμα μετά τη διπλή χειρουργική επέμβαση στα χέρια έστειλε η Μαρέβα Μητσοτάκη, ευχαριστώντας δημόσια το προσωπικό του νοσοκομείου ΚΑΤ αλλά και όσους της έστειλαν ευχές.

Η σύζυγος του πρωθυπουργού είχε ατύχημα στην Ιταλία, όπου συνόδευε τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην τελετή έναρξης των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Μιλάνο. Με την επιστροφή της στην Ελλάδα μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ, όπου οι γιατροί έκριναν απαραίτητη τη χειρουργική αποκατάσταση και στα δύο χέρια.

Το μήνυμα μετά την επέμβαση

Μετά το εξιτήριό της τη Δευτέρα (9/2), η Μαρέβα Μητσοτάκη ανάρτησε Instagram Story, επιλέγοντας έναν λιτό αλλά θερμό τρόπο για να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της.

«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του ΚΑΤ. Θερμές ευχαριστίες για τα μηνύματά σας και τις ευχές σας. Όλα καλά. Να προσέχετε. Με αγάπη. Μαρέβα», έγραψε χαρακτηριστικά.

Η επιστροφή στην Ελλάδα και η νοσηλεία στο ΚΑΤ

Το ατύχημα σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της παραμονής της στο Μιλάνο. Με την επιστροφή της στην Αθήνα, οι γιατροί στο ΚΑΤ προχώρησαν άμεσα στις απαραίτητες εξετάσεις και αποφάσισαν τη διπλή χειρουργική επέμβαση.

Η πορεία της υγείας της εξελίχθηκε ομαλά και λίγες ημέρες μετά πήρε εξιτήριο, συνεχίζοντας την αποκατάστασή της εκτός νοσοκομείου.

Με το σύντομο αλλά σαφές μήνυμά της, η Μαρέβα Μητσοτάκη έστειλε το σήμα ότι αφήνει πίσω την περιπέτεια της υγείας της, ευχαριστώντας όσους στάθηκαν στο πλευρό της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ