Επικοινωνία Μητσοτάκη με τον βασιλιά της Ιορδανίας

3
Μάρτιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε πριν από λίγο τηλεφωνική επικοινωνία με τον βασιλιά της Ιορδανίας Αμπντάλα Β΄.

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στο Ιράν και στην ευρύτερη περιοχή. Ακόμη, οι δύο ηγέτες αντάλλαξαν απόψεις για την κατάσταση στον Λίβανο.

O πρωθυπουργός υπογράμμισε την ανάγκη να αποφευχθεί η περαιτέρω κλιμάκωση και εξέφρασε την εκτίμησή του για τον σταθεροποιητικό ρόλο που διαδραματίζει η Ιορδανία στην περιοχή.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ιστορική «ανταρσία» στις ΗΠΑ: Η Γερουσία άδειασε τον Τραμπ και ψηφίσε το τέλος του πολέμου με το Ιράν

Σε ένα ηχηρό και πρωτοφανές δικομματικό ράπισμα κατά του…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ