Είναι πλέον φανερό, ότι τα δύο μεγαλύτερα κόμματα της αντιπολίτευσης «καίγονται» να πάμε το συντομότερο σε εκλογές.
Αυτό φάνηκε και από τα όσα είπε ο Αλέξης Τσίπρας κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης της Βουλής,όπου και πάλι ζήτησε εκλογές μέσα στον χειμώνα.
Η αγωνία στην Κουμουνδούρου είναι μεγάλη, καθώς μπορεί να συσπειρώνεται και να αυξάνει κάπως τα ποσοστά του ο ΣΥΡΙΖΑ σε κάποιες δημοσκοπήσεις, αλλά το ίδιο συμβαίνει και με την κυβερνώσα παράταξη.
Μάλιστα, σε κάποιες δημοσκοπήσεις η ΝΔ υπερβαίνει το 33%, γεγονός που σημαίνει ότι στις πρώτες «κάλπες» μπορεί να «πιάσει» ακόμη και το 35%. Αυτό θα σημάνει αυτοδυναμία στην δεύτερη εκλογική αναμέτρηση με ενισχυμένη αναλογική.
Το άγχος στον ΣΥΡΙΖΑ εντείνεται, διότι όσο περνά ο χρόνος η ΝΔ υλοποιεί το πρόγραμμά της, που περιλαμβάνει αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, νέες θέσεις εργασίας μέσω ΑΣΕΠ (και όχι μόνο), ενώ δίδεται η ευκαιρία στον πρωθυπουργό και όλους τους υπουργούς της κυβέρνησης να ενημερώσουν αναλυτικά τους πολίτες για το πρόγραμμα του κόμματος τη νέα τετραετία, που θα περιλαμβάνει ουσιαστικές ενισχύσεις σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
Επίσης, στον ΣΥΡΙΖΑ θεωρούν ότι η πόλωση και η μεγάλη συσπείρωση δεν μπορούν να έχουν μεγάλη διάρκεια, καθώς ο κόσμος «κουράζεται» πλέον από τέτοιες καταστάσεις.
Και όταν λέμε «ο κόσμος», δεν αναφερόμαστε στον «σκληρό πυρήνα» των οπαδών της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά στους αναποφάσιστους, που υπερβαίνουν το 10% στις δημοσκοπήσεις και τους ψηφοφόρους που κινούνται στον χώρο του κέντρου, οι οποίοι αποτελούν και την «δεξαμενή» από την οποία θέλουν όλα τα κόμματα να αντλήσουν «ποσοστά».
Κατά γενική ομολογία όμως,αυτός που «καίγεται» περισσότερο είναι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
Ο Νίκος Ανδρουλάκης βλέπει το κόμμα του να «πέφτει» σε μονοψήφια νούμερα, την ώρα που πολλά αξιόλογα στελέχη, που ο ίδιος είχε επιλέξει, εγκαταλείπουν απογοητευμένα το Κίνημα Αλλαγής, καθώς δεν βλέπουν καμία προοπτική εξέλιξης.
Ο πρόεδρος Νίκος, εξακολουθεί να βρίσκεται για μεγάλα διαστήματα στις Βρυξέλλες, χάνοντας την «μπάλα» στο εσωτερικό της χώρας.
Μάλιστα, πολλά στελέχη του ΠΑΣΟΚ επισημαίνουν ότι όσο περνά ο χρόνος, όλο και περισσότερο, θα μειώνονται τα ποσοστά του κόμματος.
Αποτελεί γεγονός πως μέσα σ΄ ένα περίπου χρόνο το ΠΑΣΟΚ έχει απολέσει περίπου 10 μονάδες. Λίγο μετά την εκλογή Ανδρουλάκη κάποιες δημοσκοπήσεις έδειχναν το Κίνημα Αλλαγής να βρίσκεται στο 19,5% και σήμερα έχει «πέσει» στο 9,5%.
Να σημειωθεί, ότι τις απώλειες του ΠΑΣΟΚ δεν τις «καρπώνεται» ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά σχεδόν μοιράζονται με την ΝΔ και αυτό ευνοεί την «γαλάζια» παράταξη, διότι αυξάνει τα ποσοστά της και πλησιάζει στον στόχο της αυτοδυναμίας.
Επομένως, όσο περνά ο χρόνος, μέχρι στιγμής, ευνοούνται ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η ΝΔ.
Αναφορικά τώρα με τον χρόνο των εκλογών, πολλά ακούγονται και ακόμη περισσότερα γράφονται.
Όπως μαθαίνει η στήλη μας από καλές πηγές, το επικρατέστερο σενάριο είναι ο πρωθυπουργός να προκηρύξει εκλογές μετά τις 4 Μαρτίου και τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, που αφορά χιλιάδες νέους και νέες, για να στηθούν οι πρώτες κάλπες στις αρχές Απριλίου.
Πιο συγκεκριμένα, οι ίδιες πηγές, τόνισαν στην στήλη ότι επικρατέστερο σενάριο είναι η πρώτη εκλογική αναμέτρηση να πραγματοποιηθεί στις 9 Απριλίου και η δεύτερη στις 14 Μαΐου, μαζί με τις εκλογές στην Τουρκία, εάν δεν αλλάξει κάτι μετά την «βιβλική» καταστροφή που προκάλεσε στην γειτονική χώρα ο «Εγκέλαδος».
Οι παραπάνω ημερομηνίες συζητούνται έντονα στο Μέγαρο Μαξίμου, αλλά ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο.
Μπορεί, όπως λένε κάποιοι στο Μαξίμου, ο Κυριάκος να θελήσει να «ξεροψήσει» τον Αλέξη και τον Νίκο και να το πάει μέχρι τέλους.
Κοντός ψαλμός, Αλληλούια…
