Τέλος στην αβεβαιότητα και το ενδεχόμενο κινητοποιήσεων στον κλάδο των καυσίμων έδωσε η συνάντηση της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας με τον Υπουργό Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκο. Σε κλίμα αμοιβαίας κατανόησης, οι δύο πλευρές κατέληξαν σε συμφωνία για τη στήριξη του κλάδου απέναντι στο κόστος εγκατάστασης των συστημάτων εισροών-εκροών, με την κυβέρνηση να ανακοινώνει τη χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης ύψους 3.000 ευρώ ανά επιχείρηση, διασφαλίζοντας παράλληλα τη συγκράτηση των τιμών για τον τελικό καταναλωτή.
Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Μιχάλης Κιούσης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το επίπεδο του διαλόγου, επισημαίνοντας ότι οι ενώσεις θα ενημερωθούν άμεσα για τις δεσμεύσεις του Υπουργού. Ο κ. Κιούσης στάθηκε ιδιαίτερα στο υψηλό κόστος του συστήματος εισροών-εκροών, τονίζοντας την ανάγκη συνεισφοράς της πολιτείας ώστε οι αυξήσεις να μην μετακυλιστούν στους πολίτες. Από την πλευρά του, ο Τάκης Θεοδωρικάκος αναγνώρισε ότι το μέτρο είναι «σκληρό» για τον κλάδο, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι έχει συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης. Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών θα εκδώσει voucher ύψους 3.000 ευρώ για την υποστήριξη των βενζινοπωλών που αναλαμβάνουν την ευθύνη τοποθέτησης των συστημάτων. Στο κρίσιμο μέτωπο της αισχροκέρδειας, ο Υπουργός εμφανίστηκε κατηγορηματικός, δηλώνοντας την εμπιστοσύνη του στις ανεξάρτητες Αρχές για την ορθή εφαρμογή της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, με στόχο την πάταξη κάθε φαινομένου εκμετάλλευσης στην αγορά καυσίμων.
