Οι πολλές ευχάριστες «εκπλήξεις» Μητσοτάκη στην ΔΕΘ
«Οργασμός» εργασίας επικρατεί στο Μέγαρο Μαξίμου, με τον πρωθυπουργό και τους στενούς του συνεργάτες να βάζουν τις τελευταίες «πινελιές» αναφορικά με το νέο ενισχυμένο «πακέτο» μέτρων που θα ανακοινωθεί από το βήμα της ΔΕΘ.
Οι ευνοϊκές οικονομικές συνθήκες που δημιουργήθηκαν από την εντυπωσιακή τουριστική κίνηση του καλοκαιριού δίνουν την δυνατότητα στον Κυριάκο Μητσοτάκη και το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, να δώσουν περισσότερα χρήματα για την ενίσχυση των επιχειρήσεων, των νοικοκυριών και των αγροτών.
Όπως ακούγεται στο Μέγαρο Μαξίμου, ο πρωθυπουργός θα εξαγγείλει μέτρα που έχουν πάνω από 12 χρόνια να ακούσουν οι πολίτες της χώρας μας.
«Οι ευχάριστες εκπλήξεις θα είναι πολλές και θα δοθεί έμφαση στην ενίσχυση των οικονομικά αδυνάτων, παράλληλα, όμως, θα ενισχυθούν και όλοι οι πολίτες και οι επιχειρήσεις», υπογράμμισαν χαρακτηριστικά στην στήλη μας κυβερνητικά στελέχη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, εκτός από τις αυξήσεις σε συντάξεις – μετά από 12 χρόνια – κατώτατο μισθό, μέτρα για την «απορρόφηση» των αυξήσεων σε ρεύμα, καύσιμα και προϊόντα, ο πρωθυπουργός θα ανακοινώσει και μια σειρά από φοροελαφρύνσεις και οικονομικές ενισχύσεις για πολίτες και επιχειρήσεις.
«Αυτά που θα ακούσετε στην ΔΕΘ θα ξεπεράσουν κάθε προσδοκία, καθώς ο πρωθυπουργός έχει δώσει εντολή να βρεθεί δημοσιονομικός χώρος προκειμένου οι πολίτες να ενισχυθούν όσο το δυνατόν περισσότερο», λένε στελέχη του Μεγάρου Μαξίμου.
«Κοντός ψαλμός, αλληλούια», λέμε εμείς από την πλευρά μας.
Το «καπέλωμα» Τσίπρα σε Ανδρουλάκη και οι αντιδράσεις στο Κίνημα
«Βασιλικότερος του βασιλέως» εμφανίσθηκε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ στην Βουλή κατά την διάρκεια της προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση με αφορμή την αποκάλυψη της παρακολούθησης του κινητού τηλεφώνου του Νίκου Ανδρουλάκη.
Αυτό επισημαίνουν με έμφαση από το απόγευμα της Παρασκευής στελέχη της Χαριλάου Τρικούπη, που δεν είδαν με καθόλου καλό μάτι την «εμφάνιση» του Αλέξη, ο οποίος προσπάθησε να εκμεταλλευτεί προς όφελός του την όλη υπόθεση.
Στελέχη του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ σημείωσαν στην στήλη μας ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης είναι ιδιαίτερα ενοχλημένος, καθώς θεωρεί πως ο Αλέξης Τσίπρας προσπάθησε να «εμφανισθεί» ως ο ηγέτης της κεντροαριστεράς στην χώρα, «παραγκωνίζοντας» τον πρόεδρο του Κινήματος.
«Ο Τσίπρας θέλει να καπελώσει το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ και τον πρόεδρό του και να μετατρέψει το Κίνημα σε δεκανίκι και ουρά του ΣΥΡΙΖΑ», λένε χαρακτηριστικά στελέχη της Χαριλάου Τρικούπη.
Μάλιστα, πολλοί είναι εκείνοι που δεν κρύβουν την αγανάκτησή τους και αναμένεται το επόμενο χρονικό διάστημα να προβούν σε δημόσιες δηλώσεις.
Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο που τις τελευταίες εβδομάδες ο Νίκος Ανδρουλάκης επισημαίνει με έμφαση σε δημόσιες δηλώσεις του ότι το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ «ακολουθεί αυτόνομη πολιτική πορεία».
Το σίγουρο είναι ότι οι πολιτικές εξελίξεις στον χώρο της κεντροαριστεράς θα είναι πολλές και «ηχηρές» τους επόμενους μήνες μέχρι τις εθνικές εκλογές.
Να σημειωθεί, ότι κορυφαία στελέχη του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ δεν θέλουν ούτε να ακούσουν για πιθανή συνεργασία του Νίκου Ανδρουλάκη με τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς όπως επισημαίνουν «ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ως μοναδικό στόχο την απορρόφηση και πολιτική εκμηδένιση του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ».
Ο διπλά «χαμένος» Βενιζέλος
Μεγάλη εντύπωση έχει προκαλέσει το τελευταίο χρονικό διάστημα η πολιτική συμπεριφορά του Ευάγγελου Βενιζέλου.
Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, που συγκυβέρνηση την χώρα για δύο και πλέον χρόνια μαζί με τον Αντώνη Σαμαρά, έχει «ξεσπαθώσει» με αφορμή την αποκάλυψη της παρακολούθησης του κινητού τηλεφώνου του Νίκου Ανδρουλάκη.
Εκεί που ήταν καθημερινός συνομιλητής με κορυφαία στελέχη της ΝΔ και είχε προταθεί μάλιστα από τον ίδιο τον πρωθυπουργό για μέλος της Επιτροπής Σοφών της Ε.Ε., ξαφνικά άρχισε να επιτίθεται με «σφοδρότητα» στην κυβέρνηση και προσωπικά στον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Μάλιστα, όπως επισημαίνουν πολιτικοί κύκλοι, ο Βενιζέλος ήταν εκείνος που μόλις ανέλαβε την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ ο Νίκος Ανδρουλάκης άρχισε να ρίχνει «γέφυρες» επικοινωνίας με την ΝΔ και προσπαθούσε να φέρει κοντά τα δύο κόμματα.
Στελέχη της Χαριλάου Τρικούπη μιλώντας στην στήλη μας τόνισαν με νόημα ότι «ο Βαγγέλης βρήκε μια καλή ευκαιρία για να έρθει κοντά στον πρόεδρο Ανδρουλάκη, ο οποίος ουσιαστικά τον είχε θέσει εκτός κομματικού μηχανισμού».
Τα ίδια στελέχη επισημαίνουν ότι ο Νίκος, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλλει ο Βαγγέλης, δεν πρόκειται να ανοίξει το γραφείο του και να δώσει κάποιες αρμοδιότητες στον πρώην πρόεδρο.
Την ίδια ώρα και στο Μέγαρο Μαξίμου υπάρχει έντονη ενόχληση από τις επιθέσεις του πρώην προέδρου του ΠΑΣΟΚ προς την κυβέρνηση και τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Μετά τις παραπάνω εξελίξεις, πολλοί είναι εκείνοι που επισημαίνουν ότι ο Ευάγγελος θα βγει διπλά χαμένος.
Και αυτό διότι, όπως λένε, θα κλείσουν δύο πόρτες για εκείνον, μια «πράσινη» και μια «γαλάζια», μόλις περάσει η «μπόρα» με τις παρακολουθήσεις.
