Μια συγκινητική ιστορία εξελίσσεται στο προεκλογικό δεκάλεπτο της ΝΔ.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέπτεται στο νέο του σπίτι έναν πρώην άστεγο ηλικιωμένο συμπολίτη μας, τον οποίο η οικονομική κρίση τον οδήγησε στην πτώχευση και στο δρόμο.
Ο πρόεδρος της ΝΔ ήπιε καφέ μαζί του και συζήτησαν για το νέο ξεκίνημα στη ζωή του.
«Νοιώθω ασφάλεια, βρίσκομαι μέσα σε ένα σπίτι, το οποίο είναι ανοικτό και για όλους τους αστέγους που θέλουν στέγη, η πόρτα μου είναι ανοικτή για όλους», τόνισε χαμογελώντας, απευθυνόμενος στον πρόεδρο της ΝΔ.
Ο συμπολίτης μας ξεκίνησε από τσαγκάρης, απέκτησε βιοτεχνία παπουτσιών και πτώχευσε το 2016, εν μέσω της οικονομικής κρίσης. Έχασε όλη την περιουσία του και για περίπου 2,5 χρόνια κοιμόταν σε παγκάκια στον Πειραιά.
Σήμερα, με πρόγραμμα της ΝΔ για τους αστέγους, έχει στέγη που του παραχωρήθηκε από το κράτος, εργασία και ζει σε ανθρώπινες συνθήκες, όπως είπε και ο ίδιος στο δεκάλεπτο βίντεο.
«Δεν ψήφιζα ΝΔ, αλλά πρόεδρε σε είδα ένα βράδυ στο λιμάνι του Πειραιά, μέσα στο χειμώνα, δίπλα στους αστέγους και πίστεψα ότι το κάνεις με την καρδιά σου, σε ευχαριστώ πολύ», είπε μεταξύ άλλων, ο συμπολίτης μας, «κλείνοντας» την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο σπίτι του.
