Απεργία γιατρών ενάντια στο νομοσχέδιο για την Ψυχική Υγεία

29
Ιούλιος
2024
Πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση γιατρών και νοσηλευτών στα δημόσια νοσοκομεία

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Κάλεσμα σε όλους τους υγειονομικούς να απεργήσουν τη Δευτέρα και να συμμετάσχουν στη συγκέντρωση έξω από τη Βουλή στις 11:00 το πρωί, απευθύνει η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος (ΟΕΝΓΕ) και η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών-Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ).

Η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών – Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ) ζητά την απόσυρση του νομοσχεδίου για την Ψυχική Υγεία.

Η ανακοίνωση της ΕΙΝΑΠ:

Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ προκηρύσσει απεργία τη Δευτέρα 29/07/24, μέρα κατάθεσης και ψήφισής του νομοσχεδίου για την ψυχική υγεία στην ολομέλεια της Βουλής. Καλούμε όλους τους γιατρούς να δώσουν το παρόν στις 11:00 στην πλατεία Συντάγματος!
Απαιτούμε:
✓ Την απόσυρση του νομοσχεδίου. Όχι στη διάλυση και το κλείσιμο των δημόσιων
υπηρεσιών στη Ψυχική Υγεία και την Απεξάρτηση.
✓ Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλες τις ειδικότητες με βάση τις ανάγκες.
Πλήρη εργασιακά – μισθολογικά – ασφαλιστικά – επιστημονικά δικαιώματα για όλους.

Την ώρα που η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζόμενων στη ψυχική υγεία και απεξάρτηση, η επιστημονική κοινότητα, οι θεραπευόμενοι και οι οικογένειές τους, το σύνολο της κοινωνίας, έχουν καταδικάσει το σχέδιο νόμου – έκτρωμα με διάφορους τρόπους, στηρίζοντας τις απεργιακές κινητοποιήσεις και τις πολύμορφες δράσεις σε όλη την Ελλάδα, η Κυβέρνηση και η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, έρχεται τη Δευτέρα 29 Ιουλίου να υπερασπιστεί τη ψήφισή του, στην Ολομέλεια της Βουλής, με σκοπό να διαλύσει, ότι έχει μείνει όρθιο στις Δημόσιες Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας και Απεξάρτησης, ακολουθώντας κατά γράμμα τις οδηγίες της ΕΕ και του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021 – 2030.. Η ψήφισή του θα αποτελέσει προπομπό, για όσα δρομολογούνται το επόμενο διάστημα συνολικά στο ΕΣΥ.

Καλούμε την ημέρα ψήφισης, στην Πανελλαδική 24ωρη Απεργία, όλους τους υγειονομικούς, την επιστημονική κοινότητα και τους αντίστοιχους φορείς, τους εργαζόμενους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, την νεολαία, τους λήπτες υπηρεσιών ψυχικής υγείας, τους θεραπευόμενους των προγραμμάτων απεξάρτησης και τις οικογένειές τους, προκειμένου να χτίσουμε τείχος μπροστά σε ένα σχέδιο νόμου – ταφόπλακα των δημόσιων υπηρεσιών ψυχικής υγείας και απεξάρτησης.

Απαιτούμε το σχέδιο – νόμου να αποσυρθεί! Τους λέμε ότι σε κάθε περίπτωση θα μείνει στα χαρτιά. Ο αγώνας όλων μας δεν σταματά, συνεχίζουμε όλοι μαζίγια να δυναμώσει η πάλη και ο προσανατολισμός διεκδίκησης, με βάση τις κατακτήσεις της επιστήμης και της έρευνας, για σύγχρονες και υψηλού επιπέδου δημόσιες και δωρεάν υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας και Απεξάρτησης κάτω από την αποκλειστική ευθύνη και τον έλεγχο του κράτους.

Η ανακοίνωση του ενιαίου συλλόγου εργαζομένων Ψ. Ν. Α
Την ώρα που η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζόμενων στη ψυχική υγεία και απεξάρτηση, η επιστημονική κοινότητα, οι θεραπευόμενοι και οι οικογένειές τους, το σύνολο της κοινωνίας, έχουν καταδικάσει το σχέδιο νόμου – έκτρωμα με διάφορους τρόπους, στηρίζοντας τις απεργιακές κινητοποιήσεις και τις πολύμορφες δράσεις σε όλη την Ελλάδα, η Κυβέρνηση και η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, έρχεται τη Δευτέρα 29 Ιουλίου να υπερασπιστεί τη ψήφισή του, στην Ολομέλεια της Βουλής, με σκοπό να διαλύσει, ότι έχει μείνει όρθιο στις Δημόσιες Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας και Απεξάρτησης, ακολουθώντας κατά γράμμα τις οδηγίες της ΕΕ και του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021 – 2030.. Η ψήφισή του θα αποτελέσει προπομπό, για όσα δρομολογούνται το επόμενο διάστημα συνολικά στο ΕΣΥ.

Καλούμε την ημέρα ψήφισης, στην Πανελλαδική 24ωρη Απεργία, όλους τους υγειονομικούς, την επιστημονική κοινότητα και τους αντίστοιχους φορείς, τους εργαζόμενους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, την νεολαία, τους λήπτες υπηρεσιών ψυχικής υγείας, τους θεραπευόμενους των προγραμμάτων απεξάρτησης και τις οικογένειές τους, προκειμένου να χτίσουμε τείχος μπροστά σε ένα σχέδιο νόμου – ταφόπλακα των δημόσιων υπηρεσιών ψυχικής υγείας και απεξάρτησης.

Απαιτούμε το σχέδιο – νόμου να αποσυρθεί! Τους λέμε ότι σε κάθε περίπτωση θα μείνει στα χαρτιά. Ο αγώνας όλων μας δεν σταματά, συνεχίζουμε όλοι μαζίγια να δυναμώσει η πάλη και ο προσανατολισμός διεκδίκησης, με βάση τις κατακτήσεις της επιστήμης και της έρευνας, για σύγχρονες και υψηλού επιπέδου δημόσιες και δωρεάν υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας και Απεξάρτησης κάτω από την αποκλειστική ευθύνη και τον έλεγχο του κράτους.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ