Την κάθετη διαφωνία της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος για τη διαδικασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών δήλωσε και υπεραμύνθηκε ο πρόεδρος της ΔΟΕ, Σπύρος Μαρίνης. Μάλιστα, ήρθε σε έντονη αντιπαράθεση με τον δημοσιογράφο της ΕΡΤ, Κώστα Παπαχλιμίντζο.
Ο κ. Μαρίνης κατά τη διάρκεια της συζήτησης υποστήριξε ότι «οι εκπαιδευτικοί έχουν αξιολογηθεί πολλές φορές», παραθέτοντας ως επιχείρημα ότι «δεν είδαν φως και μπήκαν στα σχολεία, αλλά έχουν προσόντα και μεταπτυχιακά».
Όταν ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ τον ρώτησε αν εκείνος έχει αξιολογηθεί όσα χρόνια είναι στο σχολείο, ο κ. Μαρίνης απάντησε: «Έχω αξιολογηθεί πολλές φορές μέχρι να πάω στο σχολείο».
Σχετικά με τα λεγόμενα του δημοσιογράφου ότι «σε κάποια μαθήματα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που βαριούνται τη ζωή τους, είναι λίγο και αυτοί στιγματίζουν τον κλάδο και εσείς λέτε ότι αυτούς τους λίγους τεμπελχανάδες του προστατεύω εγώ ως συνδικαλιστής», ο Πρόεδρος της ΔΟΕ απάντησε: «δεν πρόκειται να δεχθώ ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε όλη την Ελλάδα που στήριξαν το δημόσιο σχολείο στα χρόνια της κρίσης, ότι αυτή η αξιολόγηση έρχεται να εντοπίσει αυτά τα φαινόμενα. Αυτή η αξιολόγηση η προκατασκευασμένη θα ενισχύσει αυτά τα φαινόμενα όχι τον εκπαιδευτικό»
«Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα είναι δύο 45λεπτες στημένες παραστάσεις από έναν εξωτερικό αξιολογητή που ονομάζεται σχολικός σύμβουλος ο οποίος σε 45 λεπτά, σε μια προετοιμασμένη διαδικασία, θα θεωρήσει ότι μπορεί να αξιολογήσει έναν δάσκαλο. Είναι επιστροφή στη λογική του σχολικού επιθεωρητή του 1960», είπε χαρακτηριστικά ο κ.Μαρίνης.
«Τι αξιολόγηση θέλετε;», ρώτησε ο δημοσιογράφος, με τον Σπύρο Μαρίνη να απαντάει: «Έχουμε καταθέσει πλαίσιο προτάσεων για να αναβαθμιστεί το δημόσιο σχολείο. Να επανέλθει η επιμόρφωση την οποία το υπουργείο Παιδείας την έχει κατακρεουργήσει, υπάρχει ανάγκη ο εκπαιδευτικός να στηρίζεται από έναν σύμβουλο εκπαίδευσης».
Δείτε όλη τη συζήτηση:
χρφυγξδτθηκξ
